کد خبر : 3481
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 6:27

آیت الله مجتهدشبستری: اقدامات شهرداری تبریز در اصلاح طریق، مصداق عمل به سفارشات امام رضا (ع)

آیت الله مجتهدشبستری: اقدامات شهرداری تبریز در اصلاح طریق، مصداق عمل به سفارشات امام رضا (ع)

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اصلاح مسیرها، راه سازی و ساخت معابر عمومی مسئله ای ضروری برای شهرها بخصوص کلانشهری مانند تبریز است.

به گزارش آی نیوز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در مراسم بهره برداری از پروژه تقاطع سه سطح حمید اشاره به سفارش امام هشتم شیعیان در رابطه با خدمات اجتماعی گفت: تمامی خدمات و فعالیت هایی که برای سهولت و آسایش مردم انجام می گیرد از نظر اسلام ارزشمند است، راه سازی، اصلاح طریق، تهیه مقدمات ازدواج جوانان و اسکان از خدمات اجتماعی ارزشمندی است که امام رضا (ع) آنها را مورد تاکید قرار داده اند.
وی با اشاره به اینکه اصلاح طریق و راهسازی در هر زمان مفید و لازم می باشد گفت: در کلانشهرهایی مانند تبریز که مسئله ترافیک به یک معضل تبدیل شده است و رفت آمد ها با مشکلاتی مواجه است چنانچه پلی، اتوبانی و یا جاده ای احداث شود که از نظر ایاب و ذهاب و آسایش مردم تاثیر گذار باشد مصداق فرمایش امام رضا (ع) خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه افتتاح پل حمید از جمله مصادیق این حدیث شریف است گفت: بر اساس اعلام شهردار زحمتکش و تلاشگر تبریز، در این منطقه علاوه بر افتتاح پل حمید، دروازه قرآنی نیز تعریف و اجراخواهد شد که امری مبارک می باشد زیرا تبریز یک شهر مذهبی و انقلابی می باشد که مردم ولایتمدار آن در هر صحنه ای حاضر هستند.
آیت الله مجتهد شبستری در پایان سخنانش با تقدیر از کلیه تلاشگرانی که در اتمام این طرح مهم شهری زحمت کشیدند گفت: مسئولان دولتی، شهرداری و بخش های خصوصی فعال درعرصه های عمرانی باید در تامین مسکن مردم، راه سازی و توسعه معابر شهری و ایجاد و تسهیل مقدمات ازدواج جوانان باید فعالیت بیشتری انجام دهند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.