کد خبر : 34813
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 11:09

بهره‌برداری از ۵۵ پروژه ورزشی تا خرداد ۱۴۰۳

بهره‌برداری از ۵۵ پروژه ورزشی تا خرداد ۱۴۰۳

شهردار تبریز از تدوین برنامه بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی شهر از بهمن امسال تا خرداد سال آینده خبر داد.

یعقوب هوشیار در بازدید هفتگی خود از پروژه‌های ورزشی شهرداری تبریز که به همراه پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز صورت گرفت؛ اظهار کرد: سلامت و نشاط اجتماعی ۲ اولویت دوره فعلی مدیریت شهری است که بر همین اساس در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف تبریز افزود: ۵۵ پروژه ورزشی با اعتبار هزار میلیارد تومان و با اولویت مناطق کم‌برخوردار شهر در دست اجرا است که تا خرداد سال آینده به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

هوشیار خاطرنشان کرد: ۲۵ سالن ورزشی با هدف افزایش سرانه ورزشی تبریز به کارفرمایی شهرداری منطقه یک و با اولویت مناطق محروم شهر در دست اجرا است.

وی با اشاره به تنوع پروژه‌های ورزشی در سال ۱۴۰۲ اضافه کرد: ورزشگاه ۵ هزار نفری قویدل، ورزشگاه قراملک، ۲۵ سالن ورزشی چندمنظوره، استخر، زمین چمن مصنوعی، زمین‌های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال و گلف از جمله مهمترین پروژه‌های ورزشی شهرداری تبریز در سال جاری است که به زودی شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به تقویم فرهنگی و ورزشی مناطق دهگانه شهرداری تبریز در سال جاری گفت: در کنار توسعه زیرساخت‌های ورزشی، اجرای برنامه های مختلف ورزشی همچون مسابقات جام پرچم، فوتسال، تیراندازی، همایش پیاده‌روی، کوه‌پیمایی و دومینوی خانوادگی از جمله مهمترین برنامه‌های ورزشی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی با اشاره به مشارکت شهرداری تبریز در توسعه ورزش مدارس یادآور شد: علاوه بر تجهیز مدارس دولتی شهر به امکانات ورزشی، تلاش داریم برنامه‌های ورزشی خود را با محوریت مدارس و با هدف افزایش سلامتی دانش‌آموزان پیش ببریم.

هوشیار تأکید کرد: مساجد و مدارس شهر را در بطن اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و توسعه امر ورزش قرار داده‌ایم.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.