کد خبر : 3489
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 6:06

بهره مندی از روش های مدیریتی نو و مدرن در کلانشهر تبریز ضروری است

بهره مندی از روش های مدیریتی نو و مدرن در کلانشهر تبریز ضروری است
شهردار تبریز گفت:  مدیریت شهر با روش های منسوخ و قدیمی مدیریت شهری دیگر امکانپذیر نخواهد بود.

دکتر صادق نجفی در جلسه مدیران شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: در دو سال گذشته مدیران و تلاشگران شهرداری نشان دادند که از توان مدیریتی بالایی برخوردار هستند و این ویژگی، هنر مدیریت در شرایط خاص می باشد.
شهردار تبریز با تاکید بر استفاده از روش های جدید در انجام امور اظهار داشت: حرکت های ابتکاری و نو که نشانگر تحول در جامعه باشد همواره باید مد نظر مدیران شهری قرا گیرد.
نجفی با اشاره به اهمیت حوزه سرمایه گذاری و لزوم توجه مدیران به این حوزه اظهار داشت: اگر به دنبال توسعه شهرمان هستیم باید زمینه ورود و استقبال سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در شهر تبریز را فراهم بیاوریم و با روحیه جهادی در این مسئله وارد شویم.
وی با اشاره به اینکه باید سیستم مدیریت شهری را ارتقا دهیم گفت: شهرداران مناطق باید بیش از پیش به خدمات شهری توجه داشته باشند. زیرا اینهمه تلاش و خدمت مجموعه شهرداری تبریز نباید با وجود و بروز یک عیب و ایراد کوچک در گوشه ای از یک منطقه زیر سوال برود.
شهردار تبریز با اشاره به اینکه باید چابکی و چالاکی در مدیریت شهری تقویت شود اظهار داشت: امروز اگر در بین شهروندان تبریزی از عملکرد عمرانی و خدماتی شهرداری رضایتمندی مشاهده می شود حاصل زحمات مدیران و کارکنان زحمت کش مناطق و سازمانهای مختلف شهرداری تبریز می باشد.
دکتر صادق نجفی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه باید اتاق مدیران همواره به روی شهروندان باز باشد گفت: مدیران مناطق و سازمانهای مختلف شهرداری باید پاسخگویی به شهروندان را جدی بگیرند و نباید بگونه ای باشد که احیانا مدیری و یا کارمندی جواب نامناسب به مراجعه کننده ای بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.