کد خبر : 34899
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 21:08

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان شرقی

آی نیوز – رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان از صدور هشدار نارنجی نسبت به بارش باران و برف برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۳ و ۴ دی) در این استان خبر داد.

به گزارش آی نیوز ،  محمد امیدفر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: طی روز جاری جوی پایدار در استان حاکم است اما از امروز دوشنبه(۲ دی) تا شب چهارشنبه نفوذ و فعالیت سامانه‌ی بارشی موجب بارش باران، برف و مه شده و از روز سه شنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

وی ادامه‌ داد: این مدت رگبار باران، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف در برخی مناطق وزش باد به نسبت شدید و احتمال کولاک برف، مه‌آلودگی و کاهش دید دور از انتظار نیست.

وی در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب هشت درجه بالای صفر و دو درجه زیر صفر بوده و دمای فعلی نیز هفت درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش یافته است.

وی در خصوص سردترین و گرمترین شهر استان، بیان کرد: سراب با دمای هشت درجه زیر صفر سردترین و خداآفرین با دمای ۲۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است. صدور هشدار نارنجی هواشناسی صدور هشدار نارنجی هواشناسی

 

آی نیوز – رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان از صدور هشدار نارنجی نسبت به بارش باران و برف برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۳ و ۴ دی) در این استان خبر داد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.