کد خبر : 34992
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 13:15

آماده باش و استقرار نیروها و تجهیزات در نقاط حساس شهر / افزایش تجهیزات زمستانی با دستور شهردار

آماده باش و استقرار نیروها و تجهیزات در نقاط حساس شهر / افزایش تجهیزات زمستانی با دستور شهردار

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از استقرار نیروها و تجهیزات زمستانی شهرداری در نقاط حساس شهر خبر داد.

پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر گفت: پیرو پیش بینی های هواشناسی در خصوص بارش برف در روز شنبه در حال حاضر نفرات و تجهیزات زمستانی در نقاط حساس شهر مستقر هستند.

وی در خصوص وضعیت کارگاههای محلول ساز گفت: تمامی کارگاههای محلول ساز مناطق دهگانه با ظرفیت کامل در حال فعالیت هستند و محلول تمامی مخازن نیز تامین شده است.

عباس نژاد افزود: تعبیه باکس مخلوط نمک در زیرگذرها و روگذرها از دیگر تمهیداتی است که برای جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از بارش برف اندیشیده شده است.

وی همچنین با اشاره به کمبود راننده نیز گفت: با اخذ مجوز از کمیته نیروی انسانی، مراحل جذب ۴۰ نفر راننده تکمیل و این افراده جهت به کارگیری معرفی شدند.

معاون شهردار تبریز ادامه داد: با دستور شهردار تبریز ظرفیت مخازن محلول سازی در تعدادی از مناطق با خرید مخازن جدید افزایش یافت در کنار آن با خرید ده مخزن و ۴ برف روب و نصب آنها بر روی ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند تعداد ماشین آلات و تجهیزات زمستانی افزایش یافت.

وی در پایان سخنانش با درخواست از شهروندان در خصوص اتخاذ تمهیدات لازم برای خودروهای شخصی گفت: تهیه و در اختیار داشتن زنجیر چرخ برای خودروها در مواقع بارش برف و یخبندان امری الزامی و ضروری است که این مسئله می تواند نقش بسزایی در روان بودن ترافیک و عدم ایجاد مشکل در مسیرها و خیابان ها گردد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.