کد خبر : 35279
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 13:11

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی سالن ورزشی تجلایی

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی سالن ورزشی تجلایی

شهردار منطقه ۱ از پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی سالن ورزشی تجلایی خبر داد.

آی نیوز- حمید شاهوردی با اعلام این خبر اظهار کرد: سالن ورزشی شهید تجلایی یکی از ۲۵ سالن ورزشی در دست احداث توسط شهرداری منطقه ۱ تبریز است که با ۱۳۷۵ مترمربع مساحت و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در مرحله نصب سازه‌های فلزی قرار دارد.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه ورزشی افزود: عملیات اجرایی سالن ورزشی شهید تجلایی مطابق برنامه‌ریزی اولیه ادامه داشته و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شاهوردی با اشاره به آغاز دیوارچینی سالن ورزشی تجلایی خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده سازه فلزی سالن و ساختمان اداری سالن ورزشی شهید تجلایی به اتمام رسیده و آماده نصب دیوارهای پیش‌ساخته می‌شود.

وی با اشاره به تاکید شهردار تبریز مبنی بر افزایش سرانه‌های شهری در سطح شهر یادآور شد: افزایش سرانه‌های شهری به خصوص سرانه ورزشی در مناطق کم‌برخوردار شهر مورد تاکید شهردار تبریز است که با تکمیل ۲۵ سالن ورزشی این امر محقق می‌شود.

شهردار منطقه ۱ همچنین از پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات اجرایی سالن ورزشی اتوبان کسایی خبر داد.

حمید شاهوردی با اعلام این خبر گفت: اسکلت‌بندی آجرکاری ساختمان اداری سالن ورزشی اتوبان کسایی به اتمام رسیده و در دست نازک‌کاری است.

وی افزود: اسکلت‌بندی سالن ورزشی اتوبان کسایی نیز در کارخانه در دست آماده‌سازی است که تا یک ماه آینده به محل پروژه حمل و نصب می‌شود.

شاهوردی با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات اجرایی سالن ورزشی اتوبان کسایی گفت: سالن ورزشی اتوبان شهید کسایی با یک هزار ۷۲۵ مترمربع مساحت و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار، یکی دیگر از پروژه‌های ورزشی شهرداری منطقه ۱ تبریز در سال جاری است که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.