کد خبر : 35295
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 14:40

هدفگذاری شهرداری تبریز برای اجرای خدمات مترو در روزهای تعطیل رسمی

هدفگذاری شهرداری تبریز برای اجرای خدمات مترو در روزهای تعطیل رسمی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی از هدفگذاری شهرداری تبریز برای اجرای خدمات مترو در روزهای تعطیل رسمی طی سال ۱۴۰۳ خبر داد.

یعقوب وحیدکیا با بیان اینکه اجرای خدمات مترو در روزهای تعطیل رسمی یکی از مهمترین هدفگذاری های شهرداری تبریز در حوزه قطار شهری است گفت: بر همین اساس مقرر شده است خدمات مترو تبریز در ایام عید و تعطیلات رسمی اجرایی شود.

وی همچنین با اشاره به خدمات رسانی مترو در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: متروی تبریز با مرتفع کردن مشکلات نیروی انسانی، مصمم است تا در سال ۱۴۰۳، در روزهای تعطیل رسمی نیز خدمات رسانی کند.

پیش از این از زمان افتتاح و بهره‌برداری از خط یک، در تمامی روزهای تعطیل رسمی، فعالیت مترو نیز تعطیل می‌شد اما در سال جدید با همت و برنامه‌ریزی لازم و مرتفع کردن مشکلات بنیادی تامین نیرو از قبیل راهبر و فعالیت مترو سیستم، این نوید را به شهروندان گرامی می‌دهیم که سال ۱۴۰۳ ، متروی تبریز همه روزه در اختیار مسافران ارجمند خواهد بود.

وحیدکیا همچنین از جابجایی ۵۰ هزار مسافر با سیستم حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در روز ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: کاهش زمان و هزینه سفرهای درون شهری یکی دیگر از هدفگذاری های شهرداری تبریز در سال جاری نسبت به سال گذشته است که در راستای اجرای برنامه های راهبردی و عملیاتی ۵ ساله محقق خواهد شد.

()

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.