کد خبر : 35452
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 22:34

تجلیل از دو فعال برتر سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری

تجلیل از دو فعال برتر سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری

از دو فعال برتر سرمایه گذاری استان در حوزه گردشگری طی مراسمی در محل مجموعه اقامتی گردشگری کارونسرای یام با حضور حاج کریم مردانی آذر خیر بنام تبریزی از دو فعال برتر سرمایه گذاری در حوزه گردشگری توسط مسوولان استانی، شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز تجلیل بعمل آمد.

رضا خلیلی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز در حاشیه این مراسم گفت: سرمایه گذاران میراث دار بخش مهمی از تعالی فرهنگی و انتقال داشته های ما به نسل های بعدی می توانند تلقی شوند چنان چه حاج کریم مردانی آذر اکنون به نماد فرهنگ ایثار و بخشش در قلب همه همشهری ها و هموطنان تبدیل شده است.

وی افزود: فعالان و زحمتکشان عرصه فرهنگی علاوه بر سرمایه گذاری مادی قابل توجه، وجه تمایز دیگری نسبت به دیگر سرمایه گذاران نیز دارند و آن توجه به اشاعه فرهنگ غنی و والای به یادگار گذاشته شده از تاریخ پر افتخارمان دارد.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز، افزود: نگاه به حوزه های مختلف در سرمایه گذاری شهری ایجاب می کند در حوزه گردشگری و اهمیت سرمایه گذاری توجه خاصی به آن صورت گیرد و مجموعه شهرداری تبریز به این مهم واقف و دست تمامی فعالان در این حوزه را به گرمی می فشارد.

خلیلی عنوان کرد: سرمایه گذاران مجموعه گردشگری کروانسرای یام در روز جهانی بناها و محوطه هالی تاریخی بعنوان سرمایه گذاران برتر کشوری توسط وزیر میراث فرهنگی معرفی شده است و در راستای قدردانی و آمادگی مجموعه شهری برای همکاری های فی مابین در این حوزه، ضمن تقدیم تندیس و لوح تقدیر از آقایان حسین فرسادی و ناصر رضا زاده سرمایه‌گذاران و بهره‌بردار ان موفق کاروانسرای یام به جهت مشارکت در روند حفظ و احیای کاروانسرای تاریخی یام بلکه بخشی از داشته های تاریخ آذربایجان تجلیل بعمل می آورد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.