کد خبر : 3633
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 5:51

شهردار منطقۀ یک تبریز:خدمت به جامع نابینایان ومعلولین رسالتی عظیم است

شهردار منطقۀ یک تبریز:خدمت به جامع نابینایان ومعلولین رسالتی عظیم است

شهردار منطقۀ یک تبریز در دیدار با اعضای کانون نابینایان استان گفت: جامعۀ نابینایان و عزیزان روشندل را نیز از یاد نبرده و هیچ خدمتی  را شیرین تر از خدمت به این قشر نمی دانیم.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه یک، داوود بهرا در این دیدار به انجام اقدامات خاص در حوزۀ مناسب سازی معابر وپیاده رو ها با استانداردهای لازم در خصوص روشندلان گفت : تلاش کردیم در این مدت نسبت به تناسب سازی کف پوش معابر وخیابانها وایجاد مسیرهای عبوری برای روشندلان و معلولین اقدام نموده وزمینه عبور و مرور آسان این عزیزان را در سطح منطقه فراهم آوریم.
شهردار منطقۀ یک تبریز در پایان این دیدار گفت: شهرداری منطقۀ یک همواره در کنار این عزیزان بوده وخدمت در خورشان به عزیزان نابینا  و معلول و رفع  مشکلات ورسیدگی به امور ایشان را وظیفۀ اصلی خود می دانیم.
شایان ذکر است در راستای تکریم عزیزان روشندل از سوی شهرداری منطقۀ یک تبریز ، خانه مهر روشندلان با تمامی امکانات رفاهی و خدماتی توسط شهرداری منطقۀ یک پذیرای نابینایان عزیز می باشد و برنامه ای برای بزرگداشت روز جهانی نابینایان با همکاری شهرداری منطقۀ یک تبریز برگزار خواهد گردید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.