کد خبر : 398
تاریخ انتشار : جمعه 22 شهریور 1392 - 15:44

فوتسال پخش نمی‌شود؛ چون حاشیه زیاد دارد و سالن استاندارد ندارد

فوتسال پخش نمی‌شود؛ چون حاشیه زیاد دارد و سالن استاندارد ندارد

استاندارد نبودن سالن‌ها و همچنین حواشی موجود در لیگ برتر موانعی است که در خصوص عدم پخش رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مطرح شده است.

آی نیوز: هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز گذشته آغاز شد. این در حالی است که در این مدت شاهد پخش رقابت‌های لیگ برتر از شبکه‌های تلویزیونی نبودیم هر چند که برخی استان‌ها چون اصفهان دیدارهایی را پخش کردند اما شبکه ورزش و شبکه سه سیما تاکنون این رقابت‌ها را پوشش ندادند.

این در حالی است که از زمانی که شبکه ورزش افتتاح شد این امید می‌رفت که رقابت‌های مختلف از جمله فوتسال از این شبکه پخش زنده شود.
فرشاد صادقی مدیر شبکه ورزش در این زمینه گفت: ما برنامه‌های مختلفی را در نظر داریم و اولویت‌بندی می‌کنیم. مثلا همزمانی بازی‌های والیبال، بسکتبال، تنیس و هندبال باعث می‌شود که ما در این راستا اولویت‌بندی کنیم. هر چند که معتقدیم خواسته اکثر مردم پخش رقابت‌های فوتبال است که در این زمینه ما هم همه تلاش خود را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: برای پخش سایر ورزش‌ها ما اولویت‌بندی می‌کنیم و طبق برنامه‌هایی که به ما می‌دهند این مسئله را هماهنگ می‌کنیم. در هیچ جای دنیا امکان ندارد رقابت‌ها به صورت همزمان بتوان پوشش داد.

مدیر شبکه ورزش در مورد عدم پخش رقابت‌های فوتسال یادآور شد: سالن‌های فوتسال استانداردهای لازم را برای استقرار دوربین‌های تلویزیونی ندارد و ما نمی‌توانیم با توجه به نزدیکی هواداران به زمین دوربین‌های خود را در مکانی مستقر کنیم. همین امر باعث شده بازی‌های کمتری را پوشش دهیم البته برخی سالن‌ها چون اصفهان و قرچک استاندارد لازم را دارند و می‌توانیم کار را انجام دهیم.

صادقی در مورد اینکه در گذشته مسابقات در سالن‌های مختلف پخش می‌شده و یا حداقل در سالن‌های قرچک و اصفهان می‌توان این امر را انجام داد،‌گفت: ما تلاش می‌کنیم تا بازی‌های حساس را پخش زنده کنیم البته برخی حواشی در لیگ برتر فوتسال وجود دارد که ما نمی‌توانیم به علت این حواشی دیدارها را پخش کنیم هر چند که هم اکنون کمتر شده و شاید از هر دو مسابقه در یک رقابت اتفاقات رخ دهد اما به هر حال درگیری‌های به وجود آمده بین بازیکنان و تماشاگران نمی‌توان در پوشش سراسری قرار گیرد.

وی در مورد اینکه برخی شبکه‌های استانی این رقابت‌ها را پخش می‌کنند و می‌توان درگیری‌های احتمالی را فاکتور گرفت، تصریح کرد: شبکه‌های استانی در همان استان خودشان انعکاس دارد اما ما در کل کشور تصاویر انعکاس پیدا می‌کند. این حواشی عامل اصلی عدم پخش رقابت‌ها نیست اما یکی از دلایل این مورد به حساب می‌آید. ما تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم این مسابقات را به صورت زنده پوشش دهیم./فارس


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.