کد خبر : 4081
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آبان 1394 - 5:58

ضرورت توجه به مسائل کیفی و گرمایش داخل اتوبوس های شرکت واحد

ضرورت توجه به مسائل کیفی و گرمایش داخل اتوبوس های شرکت واحد

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بالا بردن کیفیت اتوبوس های شرکت واحد تبریز و گرمایش داخلی اتوبوس های شرکت واحد ضرورت دارد.

به گزارش آی نیوز، دکتر شهرام دبیری گفت: شهروندان در مراجعات حضوری از سرد بودن داخل اتوبوس های شرکت واحد اظهار گلایه می کردند که در این راستا ضرورت دارد نسبت به گرمایش داخل اتوبوس ها و کیفیت داخل آنها اقدامات مناسب صورت گیرد.
رئیس شورای شهر تبریز همچنین با اشاره به هفته دیابت گفت: دیابت یک بیماری است که با شیوه زندگی و عادت های اصولی و تغذیه صحیح و غذای سالم  قابل پیشگیری است.
وی همچنین با یاد آوری روز های ۲۴ و ۲۵ آبان روز گرامیداشت علامه طباطبایی و همچنین رحلت علامه جعفری گفت: این دو علامه از مفاخر و علمای بزرگ شهرمان هستند و وجود چنین بزرگانی مایه ی مباهات و فخر هر شهروندی می باشد.
دبیری در ادامه سخنانش با گرامیداشت روز ۲۵ آبان ماه روز شهادت ستارخان گفت: رشادت و مجاهدت های ستارخان سردار ملی در راه استقلال و آزادی ایران و مبارزه این مرد با استبداد در تاریخ ثبت شده است که این افتخار نیز به تبریز متعلق است
رئیس شورای شهر تبریز در پایان سخنانش با اشاره به روز کتابخوانی و ضرورت فرهنگ کتابخوانی در کشور گفت: کتابخوانی و عادت به مطالعه باید از دوران کودکی نهادینه شود تا فرهنگ کتابخوانی در جامه گسترش یابد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.