کد خبر : 4199
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 - 7:34

بهره برداری از اولین کارگاه محلول سازی بازگشائی زمستانی معابر در تبریزبا حضور شهردار

بهره برداری از اولین کارگاه محلول سازی بازگشائی زمستانی معابر در تبریزبا حضور شهردار

با حضور دکتر صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز، اولین کارگاه محلول سازی بازگشائی زمستانی معابر در تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان خدمات موتوری، این کارگاه که توسط تیم کارشناسی سازمان خدمات موتوری طراحی شده است به منظور تولید محلول هایی بی ضرر برای جلوگیری از یخ زدگی معابر در بارشهای زمستانی راه اندازی شده است.
بنابراین گزارش ،دکتر نجفی هنگام بهره برداری از این کارگاه با اشاره به توسعه روزافزون کلانشهرها و لزوم استفاده از روشهای مدرن در بازگشائی معابر،گفت: با توجه به توسعه روزافزون کلانشهرها روشهای سنتی جوابگوی نیازها نبوده و لازم است روشهای مدرن در همه زمینه ها جایگزین روشهای سنتی گردد که در این زمینه راه اندازی این کارگاه محلول سازی که قابلیت تولید انواع محلول برای جلوگیری از یخ زدگی سطح معابر در روزهای برفی و یخبندان را دارا می باشد از اقدامات ارزنده ای است که توسط مجموعه تیم مدیریتی و کارشناسی سازمان خدمات موتوری انجام گرفته که جای تقدیر دارد.
بنابرهمین گزارش،دکتر زبردست مدیرعامل سازمان خدمات موتوری نیز هنگام افتتاح این کارگاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ محیط زیست و لزوم عمل به منویات معظم له،بر استفاده از مواد بی ضرر در روزهای برفی و یخبندان برای جلوگیری از یخ زدگی سطح معابر تاکید و راه اندازی کارگاه محلول سازی مزبور را در این راستا توصیف کرد.  
ایشان همچنین از تجهیز ناوگان موتوری و خدماتی شهرداری تبریز به انواع ماشین آلات مکانیزه خدمات رسان و نیز استفاده از روشهای نوین و مکانیزه در امر خدمات رسانی در سطح شهر تبریز، خبر داد.
وی در ادامه از الحاق چندین دستگاه برف روب و محلول پاش مکانیزه به ناوگان موتوری شهرداری تبریز نیزخبر داد.
لازم به ذکر است کارگاه محلول سازی سازمان خدمات موتوری دارای یک دستگاه محلول ساز مکانیزه بوده که از طریق اتصال به مخازن بزرگ پلاستیکی توانایی تولید چندین نوع محلول بی ضرر جهت استفاده در سطح معابر در روزهای برفی و یخبندان را دارا می باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.