کد خبر : 4421
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 دی 1394 - 6:12

برزگر:منشا این خبر کذب را پیدا می کنم/ اصلا رانندگی نمیکردم که تصادف کنم

برزگر:منشا این خبر کذب را پیدا می کنم/ اصلا رانندگی نمیکردم که تصادف کنم

انتشار خبر کذب درگذشت جعفر برزگر بازیکن با اخلاق تیم ماشین سازی تبریز که بامداد امروز رخ داد، باعث نگرانی و ناراحتی بسیاری از اهالی فوتبال شده بود. انتظارها به سر رسید و ساعت نه امروز  با خود این بازیکن تماس گرفتیم و وقتی پاسخ تلفن مان را داد به اندازه به دست آوردن بهترین ها، خوشحال شدیم و از صدایش لذت بردیم. برای رفع نگرانی فوتبالدوستان صحبت کوتاهی با برزگر داشتیم که ماحصل آنرا در ادامه می خوانید:

 آقای برزگر از اتفاقی که رخ داد بگویید؟

بخدا من خودم هم شوکه هستم و وقتی صبح از خواب بیدار شدم و این همه تماس را در گوشی ام دیدم تعجب کردم. نمی دانم این موضوع از کجا نشات گرفته ولی واقعا اتفاق جالبی نبوده و من از انتشار دهندگان این خبر بسیار گله دارم که باعث ناراحتی و نگرانی خانواده من و هواداران شدند.

 در خبر آمده بود که شما از اردوی تهران بازمی گردید! آما گویی اردویی اصلا در کار نیست!

بله تیم ما در حال حاضر در استراحت است و من برای گذراندن این دوره به تهران آمده ام و دیشب نیز در خانه مادربزرگم بودم و ساعت ۱۲:۳۰ خوابیدم و اصلا مسافرت یا تصادفی در کار نبود.
آیا این موضوع را پیگیری می کنید؟

بله اتفاقا صبح امروز از باشگاه ماشین سازی با من تماس گرفتند و قرار شد بررسی های لازم را در این زمینه انجام دهیم تا منشا این خبر کذب را پیدا کنیم.
 هوادارانتان حسابی با این خبر شوکه شدند!

من از همه آنها عذرخواهی می کنم و دست تک تک شان را می فشارم که به فکر من بودند. من از همه اهالی خبر  می خواهم که تا از یک موضوع اطمینان کامل نداشتند آن را انتشار ندهند چرا که عواقب بسیار بدی دارد و موجب نگرانی خانواده شخص و آشنایان وی می شود. من از هوادارانی که این همه پیگیر این موضوع بودند صمیمانه تشکر می کنم و از داشتن چنین مردمی به خود می بالم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.