کد خبر : 4774
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 بهمن 1394 - 5:58

کمالوند:‌ این برد تقدیم به سمندر؛ جرقه‌ هایی از یک تیم گردن کلفت را می‌ بینم

کمالوند:‌ این برد تقدیم به سمندر؛ جرقه‌ هایی از یک تیم گردن کلفت را می‌ بینم

فراز کمالوند پس از برتری تیمش مقابل ملوان در نشست خبری اظهار داشت:بازی کیفیت خوبی داشت و زمین صاف اجازه می‌داد هر دو تیم فوتبال تاکتیکی را به نمایش بگذارند. در بین دو نیمه به بازیکنان تیمم گفتم که عقب‌نشینی نکنند و دیدید که موقعیت‌های زیادی گیرمان آمد.

امروز برخلاف هفته گذشته تقریبا همه بازیکنان ما خوب بازی کردند. به خصوص وقتی کریمی، نریمان‌جهان و نصرتی به زمین آمدند کاملا مشخص بود که قدرت تیم ما افزایش پیدا کرده است.

 

هر تعویض ما ۱۰ درصد به قدرت گسترش اضافه کرد و جا دارد این را هم بگویم که این پیروزی بیشتر به سمندر مدیرعامل تیم اختصاص داشت زیرا او شب گذشته به هتل آمد و از لحاظ روحی بازیکنان ما را بالا برد. بعد از باخت ناباورانه هفته پیش به تیم شوک وارد شد اما سمندر با این کارش تیم ما را شارژ روحی کرد که این پیروزی را به او تقدیم می‌کنم. حالا خیال‌مان راحت شده و تلاش می‌کنیم به رده‌های بالاتر برسیم.

من از هواداران تشکر می‌کنم و باید بگویم اگر آنها بیایند یقینا در نتیجه‌گیری ما تاثیر خواهد داشت. زیرا به رده‌های بالاتر فکر می‌کنیم. طی روزهای گذشته هم با هیأت مدیره جلسه داشتیم و فکر می‌کنم با توافق آنها تمام بازی‌های خانگی ما رایگان شود.

 وی با اشاره به عملکرد داود نوشی‌صوفیانی گفت:من هم از روابط عمومی باشگاه و هم از کسانی که حتی چمن زمین ما را هموار می‌کنند، ممنون هستم. چون همه برای موفقیت تلاش می‌کنند.

نوشی‌صوفیانی خوب بازی کرد و من هم پارسال که او را به تبریز آوردم به او اعتماد داشتم ولی اگر یک گلر اشتباه کند یقینا باید تغییر کند و حالا او دوباره جواب داده و ما هم از مربی گلرهایمان ممنون هستیم که او را آماده کرد.

کمالوند با اشاره به عملکرد شجاعیان گفت:او امروز برای اولین بار در ۳ پست بازی کرد. در شروع بازی دفاع بود. در نیمه دوم مهاجم و بعد از آمدن نریمان جهان گوش راست بازی کرد.

شجاعیان چند وقتی بود تمرکز نداشت اما دوباره همان بازیکن سابق شده و او می‌تواند درتمامی پست‌های ۵۰ متر جلو بازی کند و این یک مسئله امیدوار کننده برای ما است که بازیکن چند پسته داریم.

خبرنگاری گفت شما شعارهای علیه عباسی و مربیان تراکتورسازی را شنیدید که کمالوند پاسخ داد:‌اگر بگویم متوجه نشدم شاید فکر کنید دروغ می‌گویم. بعضی مواقع اینقدر درگیر هیجانات مسابقه هستم که از سرپرست تیم می‌خواهم برگه تعویض بنویسد. در حالی که ما سه تعویض‌مان را انجام داده بودیم.

من یک بار کلمه تراکتورسازی را از روی سکوها شنیدم ولی از هواداری که به ورزشگاه می‌آید می‌خواهم تیم خودش را تشویق کند . اگر آنها برای گسترش فولاد به میدان می‌آیند تیم ما را تشویق کنند.

امیدوارم جو هم به شکلی پیش برود که همه برای حمایت از تیم‌های استان مثل تراکتورسازی و ماشین‌سازی و تیم ما حمایت کنند.

وی در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاد که گسترش‌فولاد نسبت به نیم‌فصل اول تغییر کرد، گفت:از اردوی ترکیه به این طرف بازی به بازی بهتر شدیم و مثلا دیدید که شجاعیان مثل آب خوردن سه نفر را دریبل کرد.

چمن خوب این امکان را به ما می‌دهد که خوب بازی کنیم چون بازیکنان تکنیکی مثل ابراهیمی، شجاعیان و پیمنتا داریم. خوشبختانه اکثر زمین‌هایی که قرار است در آنها به میدان برویم، هموار است.

کمالوند در خصوص دیدار هفته آینده مقابل استقلال گفت:استقلال تیم بزرگی است و به نظرم به همراه پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. فقط امیدوارم فوتبالی بازی کنیم که از اعتبار نام آذربایجان دفاع شود. همین جا می‌گویم من آینده روشنی را برای گسترش می‌بینم و سال اولی که به تراکتور رفتم گفتم این تیم (تراکتورسازی) غول خفته است و دیدید که این تیم به قطب فوتبال تبدیل شد.

حالا هم جرقه‌هایی از یک تیم گردن کلفت را در گسترش می‌بینم و اگر ۳-۴ بازیکن فصل بعد به این تیم اضافه شوند یکی از مدعیان کسب سهمیه خواهیم بود. جا دارد از آقایان زنوزی، سمندر، آذرنیا و خطیبی تشکر کنم که همه جوره از من حمایت کردند.

وی در خصوص اینکه یعنی امسال گسترش به کسب سهمیه امیدوار نیست، گفت:به دنبالش هستیم نه اینکه نباشیم ولی امسال سومین سال حضور گسترش‌ در لیگ است که دو سال گذشته تا روز آخر استرس سقوط را تحمل می‌کرد.

اگر این اسکلت حفظ شود و ۳-۴ جوان لیگ یکی که پسندیده‌ام به تیم اضافه شوند، مثل سپاهان و ذوب‌آهن، گسترش‌فولاد نیزدر کنار تراکتور تنه به تنه در بالای جدول حضور خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.