کد خبر : 4775
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1394 - 6:06

امیرخیزی:رشته اتومبیلرانی و موتورسواری از پتانسیل بالایی در استان برخوردار است

امیرخیزی:رشته اتومبیلرانی و موتورسواری از پتانسیل بالایی در استان برخوردار است

سیامک امیرخیزی در خصوص برگزاری همایش اتومبیلرانی و موتورسواری اظهار کرد: تا کنون همایش‌های زیادی برگزار کرده‌ایم که بیشتر این همایش‌ها، در خصوص خودروهای کلاسیک بود و این باعث شده بود که برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی، برای علاقه‌مندان عادی شود.

وی افزود: با این تفاسیر و با توجه به این که همیشه به دنبال نوآوری در هیئت هستیم، تصمیم گرفتیم که این‌بار همایش را با خودروهای دیگر برگزار کنیم.

 

امیرخیزی در خصوص این همایش اظهار کرد: این همایش دو روزه، طی روزهای ۲۲ و ۲۳ بهمن ماه و پس از برپایی راهپیمایی با شکوه روز بیست و دوم بهمن، به همت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی تبریز در اتوبان پاسداران بعد از میدان شهید فهمیده برگزار شد که با استقبال جمع زیادی از تماشاگران و بازدیدکنندگان  همراه بود.

وی ادامه داد: در این همایش، خودروهای سوپر اسپورت لوکس و کلاسیک و موتورهای سنگین دور هم گرد آمده بودند و جوانان خوش‌ذوق با تشکیل کلوپ‌هایی، نوآوری‌های زیادی روی خودروهای خود انجام و آن‌ها را در معرض دید عموم قرار داده بودند.

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری تبریز با اعلام این که علاوه بر ۴۳ خودرو، ۳۰ موتور نیز در این همایش وجود داشت، گفت: این موتور سیکلت‌ها شامل موتورهای کراس، ریس و چهارچرخ بود که با استقبال زیادی روبرو شدند

وی خاطرنشان کرد: همیشه از همایش‌های مختلف هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استقبال کم‌نظیری شده و معتقدم اگر در این حوزه زحمت کشیده شود، حتماً از رشته فوتبال پیش خواهد گرفت.

امیرخیزی بیان کرد: با تغییراتی که در هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری انجام شده، قدم‌های مثبتی در این رشته برداشته شده و در نظر داریم کمیت و کیفیت مسابقات مختلف را نیز افزایش دهیم و با پشت سر گذاشتن فصل سرما، برنامه‌های زیادی برای ماه‌های آینده داریم.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.