کد خبر : 5318
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 - 7:36

شهرداری، حامی برنامه های هدفمند در حوزه مبارزه با مواد مخدر است

شهرداری، حامی برنامه های هدفمند در حوزه مبارزه با مواد مخدر است

شهردار تبریز گفت: اقدامات گسترده عمرانی در شهر، زمانی ارزشمند است که در خدمت شهروندانی سالم و بشاش باشد، از این رو، با در نظر گرفتن رویکردهای اجتماعی و فرهنگی شهرداری، خود را در بحث اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی، مسئول می‌دانیم. 

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، گفت: در این راستا، مرکز ماده ۱۶ نگهداری و درمان معتادن با هزینه ۵ میلیارد تومان و ظرفیت ۶۰۰ نفر، شامل شش بخش مجهز برای سم زدایی، نگهداری و درمان بوده و علاوه بر آن کارگاه های حرفه آموزی و اشتغال زایی نیز در آن پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰ جوان در مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ مشغول به تلاش هستند که این امر، از حیث اشتغال‌زایی قابل‌توجه است.
شهردار تبریز در عین حال، با اشاره به هزینه‌کرد شهرداری در تامین زیرساخت‌های ترک اعتیاد گفت: با در نظر داشتن هزینه‌های سنگین مقابله با مواد مخدر باید اقدامات و هزینه‌های خود را معطوف حوزه پیشگیری کنیم.
دکتر نجفی به اهمیت فضای مجازی در کاهش اعتیاد اشاره کرد و افزود: فضای مجازی تاثیر زیادی در امر پیشگیری دارد بنابراین در این حوزه نیازمند ساماندهی هستیم.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در حوزه پشتیبانی تنها مانده ایم و هزینه های زیادی را صرف این امر می کنیم.
وی در همین راستا ادامه داد: اگر برنامه ای هدفمندی است ما آماده همکاری بوده و حاضریم از تمام امکاناتمان را در برابر مبارزه با مواد مخدر استفاده کنیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.