کد خبر : 5650
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 - 8:59

بسترهای فرهنگی شهرداری تبریز در خدمت تبیین فرهنگ رضوی است

بسترهای فرهنگی شهرداری تبریز در خدمت تبیین فرهنگ رضوی است

شهردار تبریز بر لزوم پیگیری ارتباطات و مناسبات فرهنگی با مجموعه آستان‌قدس رضوی تاکید کرد.

 دکتر صادق نجفی  در دیدار با معاون اماکن متبرکه آستان قدس ‌رضوی، خاطرنشان کرد: در سال‌‌های اخیر آستان قدس رضوی ارتباط فرهنگی خود را با شهرهای مختلف کشور، در قالب برنامه‌های زیبای معنوی پیگیری کرده که برنامه‌های از قبیل «زیر سایه خورشید» از آن‌جمله است.

وی اضافه کرد: بسترهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در خدمت تبیین فرهنگ رضوی و توسعه ارتباطات فرهنگی با مجموعه آستان قدس است.

شهردار تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز، در سال‌های اخیر، اقدامات مهمی در ارایه خدمات رفاهی و اقامتی به کارگران و مجموعه کارکنان خود برای سفر به مشهد مقدس انجام داده است؛ امیدواریم با تکمیل زائرسرای شهرداری، این امکان به زودی برای ارایه خدمات به شهروندان تبریزی فراهم شود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه خواهرخواندگی تبریز و کربلای معلی اظهار داشت: تبریز به عنوان پایتخت جهان تشیع، امروز ارتباط فعال با شهر کربلا دارد که خدمت‌رسانی در اجتماع اربعین حسینی از آن‌جمله است.

سیدخلیل منبتی، معاون اماکن متبرکه آستان قدس ‌رضوی نیز در این دیدار با تقدیر از شهردار تبریز، از آمادگی این مجموعه برای گسترش همکاری‌ها با شهرداری تبریز استقبال کرد.

در این دیدار، مهدی خادم آذریان از مداحان سرشناس تبریز و مشاور هیات های مذهبی شهردار تبریز نیز حضور داشت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.