کد خبر : 6008
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395 - 5:50

توزیع بیش از ۲۰۰ هزار اصله نهال رایگان بین شهروندان تبریزی

توزیع بیش از ۲۰۰ هزار اصله نهال رایگان بین شهروندان تبریزی

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با اشاره به برنامه های این سازمان جهت گسترش مشارکت فضای سبز گفت: در این راستا، توسعه توزیع نهال رایگان برای شهروندان را در دستور کار خود قرار داده ایم.

مهندس محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز برنامه جامعی در حوزه فضای سبز در نظر گرفته است و در این راستا مشارکت شهروندان برای توسعه و ایجاد شهری سبز لازم و ضروری است .

 حسن زاده افزود: بدین ترتیب همزمان با هفته درختکاری امسال نیز به مانند سال های گذشته، توزیع بیش از ۲۰۰ هزار اصله نهال را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: بخش زیادی از نهال ها از انواع درختان میوه هستند که این گونه ها بیش از نهال های دیگر مورد استقبال شهروندان قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز تصریح کرد: توسعه فضای سبز همکاری جمعی می طلبد و مشارکت شهروندان برای تحقق تبریزی سرسبز و آباد اجتناب ناپذیر است و شهرداری تبریز گامهای نخست را در این حوزه برداشته است .

 حسن زاده خاطرنشان کرد: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز در راستای مشارکت عمومی و حضور سبز شهروندان ، با ایجاد امکانات و توزیع نهاده، زمینه لازم و مورد نیاز برای حضور گسترده مردم را فراهم می سازد

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.