کد خبر : 6009
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1395 - 6:03

طراحی ایستگاه میدان ساعت، باید معرف شاخص‌های هویتی شهر باشد

طراحی ایستگاه میدان ساعت، باید معرف شاخص‌های هویتی شهر باشد

شهردار تبریز با حضور در محل داوری مسابقه طراحی داخلی ورودی ایستگاه شماره ۱۱ مترو تبریز از طرح های شرکت داده شده در این مسابقه بین المللی بازدید کرد.

دکتر صادق نجفی در نشست با هئیت داوران مسابقه بین المللی طراحی ایستگاه میدان ساعت مترو تبریز اظهار داشت: میدان ساعت تبریز یکی از میادین زیبا و مهم تبریز می باشد که از نظر معماری و تاریخی دارای هویت خاصی می باشد به همین دلیل طراحی ایستگاه این میدان، باید معرف شاخص‌های هویتی شهر باشد.

شهردار تبریز با اشاره به اهمیت خاص و قرار گرفتن این ایستگاه در میدان ساعت ت بریز گفت: با توجه به احداث ایستگاه شماره یازده مترو تبریز در این میدان نظر بر این شد تا با برگزاری یک مسابقه بین المللی طرح متناسب با المان های بومی تبریز و معماری ایرانی اسلامی تبریز برای این ایستگاه انتخاب شود.

شهردار تبریز با اشاره به استقبال گسترده معماران داخلی و خارجی از این مسابقه اظهار داشت: طرح های معماری داخلی و خارجی خوبی در این مسابقه شرکت داده شده اند و با توجه به تاریخ و معماری بومی و متناسب با معماری تبریز یکی از طرح ها توسط هئیت داوران انتخاب خواهد شد.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه با اجرای طرح ایستگاه میدان ساعت زیبایی و منظر هویتی میدان ساعت دو چندان خواهد شدگفت: طرح نهایی برای اجرا در این ایستگاه، بعد از داوری هر طرحی که با هویت اسلامی ایرانی و تاریخ مردم تبریز و آذربایجان همخوانی بیشتری داشته باشد اجرایی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.