کد خبر : 6014
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 - 6:27

یکسان سازی قرار داد و حقوق کارگران و تسریع ادغام سازمان های شهرداری در دستور جلسه آتی قید شود

یکسان سازی قرار داد و حقوق کارگران و تسریع ادغام سازمان های شهرداری در دستور جلسه آتی قید شود

 رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز به صورت کتبی درخواست کردم موضوع یکسان سازی قرارداد کارگران و تسریع ادغام سازمان های شهرداری در دستور جلسه آتی شورای اسلامی شهر تبریز لحاظ کنند.

 اسماعیل چمنی  یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی که برخی از آن غافل مانده اند را یکسان سازی قرارداد های کارگران شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت: بهره مندی کارکنان از تمام حقوق و مزایا با وجود شرکت های طرف قراردار با شهرداری دچار ناهمگونی شده است.

اسماعیل چمنی ضمن تاکید بر تسریع و ضرورت اجرای طرح ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها افزود: یکی دیگر از مواردی که شورای اسلامی شهر تبریز باید نسبت به آن توجه کنند ادغام سازمان‌ها و شرکت‌های همسو و موازی شهرداری تبریز است که تاخیر در اجرای آن تبعاتی را از سوی وزارت کشو برای شهرداری تبریز خواهد داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین از نحوه مدیریت جلسات شورای اسلامی شهر تبریز انتقاد کرد و گفت: مگر خود اعضا نمی توانند شفاهی طرح تذکر کنند که رییس شورا مانع از این موضوع می شود.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: این توهین به شعور اعضا است که تذکرات مربوط به موضوعات مهم شهر تبریز از آن ها سلب شود و تذکرات توسط فرد دیگری قرائت شود.
چمنی در خصوص مسائل مطرح شده در شورا نیز گفت: طرح برخی از مسائل باید اوایل شورای چهارم مطرح و حل می شد و ادامه دار شدن این موضوعات شهر تبریز را از پیشرفت باز خواهد داشت.
وی همچنین با اشاره به عدم تصویب لایحه سرمایه گذاری فیبر نوری تبریز ، گفت: برخی ها به دلیل بغضی که از شهرداری داشتند به این لایحه رای ندادند.
 رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر تبریز ضمن درخواست طرح دوباره این لایحه در صحن علنی شورا تاکید کرد: تصویب نشدن این لایحه تبریز را از مسیر توسعه عقب گذاشت و به دلیل نزدیکی به سال ۲۰۱۸ در واقع ۱۰ سال عقب ماندیم.
چمنی اضافه کرد: موافقت اعضا محترم شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر بررسی تخصصی و بدون شائبه این طرح یکی از مهمترین خدمات پارلمان محلی شهر تبریز را رقم خواهد زد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.