کد خبر : 6264
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1396 - 3:37

شهردار تبریز: جهت‌گیری منطقه ۷، توسعه جنوب‌غرب تبریز را پیگیری می‌کند

شهردار تبریز: جهت‌گیری منطقه ۷، توسعه جنوب‌غرب تبریز را پیگیری می‌کند

آی نیوز-  شهردار تبریز به طور سرزده در شهرداری منطقه ۷ حضور یافته و از برنامه‌های خدمتگزاری و همچنین اقدامات نوروزی این منطقه بازدید کرد.  دکتر صادق نجفی با اشاره به ویژگی‌های مهم ساختاری در این منطقه اظهار داشت: همجواری حوزه شهرداری منطقه ۷  با ورودی جنوب‌غرب تبریز و واحدهای مهم صنعتی، انتظارات و مطالبات

آی نیوز-  شهردار تبریز به طور سرزده در شهرداری منطقه ۷ حضور یافته و از برنامه‌های خدمتگزاری و همچنین اقدامات نوروزی این منطقه بازدید کرد.

 دکتر صادق نجفی با اشاره به ویژگی‌های مهم ساختاری در این منطقه اظهار داشت: همجواری حوزه شهرداری منطقه ۷  با ورودی جنوب‌غرب تبریز و واحدهای مهم صنعتی، انتظارات و مطالبات متفاوتی از این منطقه را ترسیم می کند.

وی با اشاره به این‌که ذات ماموریت‌های شهرداری، خدمت بی‌وقفه به آحاد شهروندان است، متذکر شد: مدیریت و کارکنان پرتلاش شهرداری منطقه ۷، این ماموریت ویژه را در یکی از حوزه‌های کم‌برخوردار شهر پیگیری می‌کنند که این امر، ارزشی مضاعف و ویژه در بحث خدمتگزاری ایجاد می‌کند.

دکتر نجفی با اشاره به این‌که در ماه‌های منتهی به نوروز شاهد اقدامات مهمی در آخماقیه، کجوار، رواسان، خلجان، لاله، اندیشه و سایر محلات و شهرک‌های این منطقه بوده‌ایم، تصریح کرد: برنامه‌های مداوم آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری، نوسازی مسیرها و معابر،  سامان‌دهی محلات و انبوه‌‌کاری‌های فضای‌سبز، حتی در روزهای تعطیل نیز در این منطقه به خوبی پوشش داده شده است.

وی تصریح کرد: با تداوم اقدامات صورت‌گرفته، در یک برنامه‌ مدون، جهتگیری منطقه، از وضعیت کم‌برخوردار، به سمت رونق و توسعه جنوب غرب شهر پیگیری خواهد شد.

شهردار تبریز همچنین از برخی پروژه‌های عمرانی منطقه بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت و کیفیت اجرای پروژه‌ها قرار گرفت.

پیش از سخنان شهردار تبریز، علی فرخی شهردار منطقه ۷ تبریز، گزارشی از روند تحقق بودجه، برنامه‌های عمرانی و اقدامات نوروزی این منطقه ارائه داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.