کد خبر : 643
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آذر 1392 - 11:10

پیکار سخت شهرداری تبریز در خانه پیکان

پیکار سخت شهرداری تبریز در خانه پیکان

 

 

 

آی نیوز –  تیم والیبال شهرداری تبریز هفته ششم رقابتهای لیگ برترباشگاه های کشور را با پیکاری سخت در خانه تیم مدعی پیکان تهران سپری خواهدکرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، هفته ششم رقابتهای والیبال لیگ برتر باشگاه هایکشور پس از لغو هفته پنجم به دلیل حضور تیم ملی در رقابتهای بین المللی وتعطیلی چهار هفته ای، امروز  چهارشنبه با برگزاری شش دیدار همزمان درشهرهای مختلف سپری می شود که طی ان در یکی از بازی های مهم دو تیم پیکانتهران و شهرداری تبریز برابر یکدیگر صف آرایی می کنند.

تیم شهرداری تبریز که از چهار بازی قبلی خود صاحب دو پیروزی و دو شکست شدهاست، در حالی به دیدار تیم پیکان خواهد رفت که پائولو ، یکی از بازیکنانتاثیرگذار خود را به همراه نخواهد داشت. غیر از این بازیکن، سایر نفراتشهرداری از جمله محمد غیاثی آماده دیدار با پیکان تهران هستند.
شهرداری با هدایت حسین معدنی در چهار بازی قبلی خود نمایش خوبی ارائه دادهو نشان داده که نسبت به فصل گذشته تیمی منسجم تر و آماده تر است.

در سوی مقابل تیم پیکان نیز با بهبود مصدومیت بازیکنان آسیب دیده خودآماده مصاف با تیم خوب تبریزی است. پیکانی ها آخرین بازی خود در اینرقابتها را برابر تیم شهرداری ارومیه پیروز شده اند. این تیم با هدایت فنیپیمان اکبری و با اتکا به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، در دیدار باشهرداری تبریز به دنبال کسب چهارمین پیروزی فصل خود خواهد بود.
هم اکنون تیم پیکان تهران با سه پیروزی و یک باخت با هشت امتیاز در ردهسوم جدول قرار دارد و تیم شهرداری تبریز هم با دو پیروزی و دو شکست با هفتامتیاز در جایگاه ششم ایستاده است.
دیدار تیم های پیکان تهران و شهرداری تبریز از ساعت ۱۷ امروز در تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.