کد خبر : 1580
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 - 9:31

سپاهان مانند لشکر شکست خورده از تبریز می رود، اگر…

سپاهان مانند لشکر شکست خورده از تبریز می رود، اگر…

روز جمعه روز مهمی برای فوتبال دوستان تبریزی است، در این روز مصاف تیم های تراکتورسازی و سپاهان قطعا دیدنی و هیجان انگیز خواهد بود.

از یک هفته پیش سپاهانی ها با حرکت خزنده و خبرسازی های هوشمندانه سعی در آرام کردن جو سکوهای یادگار و تهییج و همراه نمودن حس همدلی هواداران تراکتورسازی تبریز با خود هستند تا هر اندازه که می توانند از فشار سکوهای یادگار بر روی بازیکنان خود بکاهند.
آنها به خوبی از جو ورزشگاه یادگار امام خبر دارند و این را نیز به خاطر دارند که فشار هواداران تراکتورسازی تا چه اندازه می تواند بازیکنان سپاهان را که عادت به انجام بازی در برابر ۴ – ۵ هزار هوادار دارند را از کار بیندازد.
مطرح نمودن خواهر خواندگی تیم ها و هواداران تبریزی و اصفهانی نیز از این جنس استراتژی سپاهانی ها به حساب می آید.
البته به این نکته باید اشاره کنیم که هواداران تراکتورسازی همواره ادب، نزاکت و شئون اخلاقی را در ورزشگاه نسبت به سپاهان و هر تیم میهمان و هوادرانش انجام می دهند.
اما نباید فراموش کنیم که تیم سپاهان و تراکتورسازی رقیب هستند و نباید هوادران تراکتورسازی طوری منفعل شوند که حضور یا عدم حضور آنان در ورزشگاه تاثیری در بازی نداشته باشد.
هواداران تراکتورسازی باید روز جمعه با تمام توان در ورزشگاه حضور یافته و در طول ۹۰ دقیقه یادگار امام را به جهنمی برای تیم رقیب تبدیل نمایند.
در این صورت است که سپاهانی ها مانند لشگر شکست خورده تبریز را ترک خواهند کرد و سه امتیاز این بازی خانگی نیز در تبریز می ماند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میانالی سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

قطعا باید اینطور باشد خواهشا همه دوستداران رتاختور اطلاع رسانی کنند تا هوادار زیادی به ورزشگاه بیایند بازی سختی داریم.

amir سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

باآرزوی موفقیت برای تیم سپاهان البته درباری های بعدی ان شااالله تواین بازی تراختور سپاهانو ببره.

Milad سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

دقیقا همینه. ضمن احترام به تیم مقابل باید بازیکنهاشون اول بازی تشویق نشن و یادگار رو جهنم کنیم براشون !! قضیه خواهرخواندگی هم بمونه برای بعد بازی !! بعد بازی با هر نتیجه ای تیم حریف رو تشویق کنیم بهتره. با تشویق در اول بازی حریف مقابل از استرسشون گرفته میشه و بهتر بازی میکنن پس در نتیجه مثل بازی مقابل بقیه تیمها یادگار رو جهنم میکنیم برای سپاهان !

قمر سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

تراختور افتخار آذربایجان است

یاشاسین تراختور

تنها دلخوشی ما برد تراختور است.

تراختور شمع شب افروز شام های تار ما هست

قمر از محله ی قدیمی سرخاب تبریز

karimi سه شنبه , ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

هامی تیملر بی طرف، تیمه تراختور بی طرف/ تراختور عشقیم منیم،جانیم منیم،روحیم منیم/ وور طورا شاد ایلخ تورک خالقنی دنیاده بیز(بازی با سپاهان ۱۰۰ هزار نفری میخونیمش)

ali چهارشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

درود بر همه هموطنان آذری تیم سپاهان تیمی نیست که از هوادار بترسه اینا ss,لنگ می دونند به امید موفقیت سپاهان وتراکتور و یاشاسین آذربایجان