کد خبر : 6457
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 3:31

درآمدهای پایدار و عدم وجود مدیریت واحد شهری اصلی ترین چالش شهرداری ها

درآمدهای پایدار و عدم وجود مدیریت واحد شهری اصلی ترین چالش شهرداری ها

 آی نیوز- رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توجه به مقوله درآمدهای پایدار شهری و عدم وجود مدیریت واحد شهری از اصلی ترین چالش های شهرداری های سراسر کشور است.

 شهرام دبیری در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: چالش های زیادی برای شهرداری های سراسر کشور وجود دارد که اصلی ترین این چالش ها ضرورت توجه به مقوله درآمد های پایدار شهری و همچنین عدم وجود مدیریت واحد شهری است.

دبیری با اشاره به چهاردهم تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها اظهار داشت: خادمان شهر در شهرداری ها شبانه روزی برای شهر و شهروندان خدمت رسانی می کنند و در راستای حل مشکلات شهر و شهروندان از جان مایه می گذارند.

در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر تبریز تعدادی از نامه های فرمانداری تبریز در خصوص متمم بودجه سال گذشته و همچنین تفریغ بودجه سال ۹۴ و ۹۵ در صحن شورا قرائت شد.

علی فخر آذر سخنران پیش از دستور این هفته شورای شهر تبریز بود که در خصوص انتخابات شوراها و دوره پنجم شورای شهر سخنانی ایراد نمود.

وی در قسمتی از سخنانش با تبریک به منتخبان پنجمین دوره شورای شهر تبریز بر ضرورت پیگیری تعدادی از مصوبات و اساسی شورای چهارم در شورای بعدی تاکید کرد.

فخر آذر مصوبه اصلاح ساختار تشکیلاتی شهرداری، مصوبه کمک به احیای دریاچه ارومیه، مصوبه احیای بافت حاشیه نشین و ضرورت ساماندهی این بافتها در شهر، و حل مشکل ترافیک را از مصوبات بسیار مهم شورای چهارم شهر تبریز دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای چهارم شهر تبریز همچنین با تاکید بر اینکه شورای چهارم شهر شورای فعال و عاقلی بود اظهار داشت توجه به مسیر گشایی ها و توسعه شهر همواره باید مد نظر سیاستگذاران و مدیران شهری باشد.

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز تعدادی از لوایح برگشتی از کمیسیون های مختلف شورا در صحن علنی مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.