کد خبر : 666
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 - 14:45

پایگاه شهید فکوری تبریز پایگاه سبز کشور می شود

پایگاه شهید فکوری تبریز پایگاه سبز کشور می شود

آی نیوز –  مدیر عامل سازمان پارکها به همراه تنی چند از معاونین و کارشناسان حوزه فضای سبز شهرداری تبریز با فرماندهی پایگاه شهید فکوری دیدار و در خصوص ادامه اجرای انبوهکاری ۶۰۰ هکتاری در اراضی محدوده این پایگاه با وی تبادل نظر کردند .

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان پارکها ، در این دیدار مدیر عامل سازمان پارکها ضمن تقدیر از وسع نظر و حمایتهای فرماندهی پایگاه شهید فکوری در خصوص ایجاد فضای سبز واجرای عملیات انبوهکاری در منطقه غرب تبریز به ویژه در اراضی محدوده این پایگاه، گفت : با توجه به وجود خانوارهای ۵ هزار نفری در داخل پایگاه شهید فکوری تبریز و لزوم فراهم آوردن امکانات رفاهی ، تفریحی و نیز محیطی سر سبز و سالم برای این عزیزان، اجرای عملیات انبوهکاری و ایجاد فضای سبز در داخل این پایگاه خواهد توانست ضمن بالا بردن روحیه کاری پرسنل خدوم و خانواده های محترم آنان، نقش بسزائی را درپر کردن اوقات فراغت آنها و حذف مسافرت های درون شهری و کاهش آلودگی هوا داشته باشد .
مهندس تقی پور افزود: علاوه بر این، ایجاد جنگل ۶۰۰ هکتاری در داخل پایگاه شهید فکوری و توسعه فضای سبز این منطقه از تبریز ، همچنین خواهد توانست این پایگاه را به پایگاهی سبز در کشور تبدیل نماید .
بنابران گزارش ، سرهنگ واحدی فرمانده پایگاه شهید فکوری تبریز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجهات خاص مجموعه شهرداری تبریز به ویژه حوزه فضای سبز این شهرداری به مقوله توسعه فضای سبز و اجرای عملیات انبوهکاری در اراضی داخلی این پایگاه، گفت : ایجاد فضای سبز در این منطقه  توان عملیاتی نیروها را افزایش داده و موجب فراهم آوردن محیطی سر سبز و نشاط آور برای این نیروها و خانواده های عزیز آنها خواهد شد .
ایشان همچنین پیشنهاد نمودند کمیته ای با عنوان کمیته فضای سبز متشکل از پرسنل علاقمند و فارغ التحصیل دانشگاهی این پایگاه تشکیل و در راستای توسعه فضای سبز، همکاریهای لازم را با حوزه فضای سبز شهرداری تبریز بعمل آورند .
گفتنی است درپایان این دیدار تصمیماتی برای اجرای بهتر عملیات انبوهکاری و ایجاد فضای سبز در این منطقه از شهر و نیز حل مشکلات پیش رو گرفته شد

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمدزاده جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

این یکی از عمده نظرات من در دوران سربازی در پایگاه بود فضای سبز همراه با درخت کاری برای افزایش روحیه پرسنل و خانواده انان و نمایشگرهای تبلیغ شهری