کد خبر : 6949
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1396 - 8:56

بهره برداری از ۲۰دستگاه اتوبوس جدید و ۵۱دستگاه اتوبوس نوسازی شده/ افتتاح جایگاه استاندارد سازی شده سوخت گازوئیل با اعتبار ۴ میلیارد ریال

بهره برداری از ۲۰دستگاه اتوبوس جدید و ۵۱دستگاه اتوبوس نوسازی شده/ افتتاح جایگاه استاندارد سازی شده سوخت گازوئیل با اعتبار ۴ میلیارد ریال

آی نیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از بهره برداری از ۲۰دستگاه اتوبوس جدید و ۵۱دستگاه اتوبوس نوسازی شده خبر داد.

آی نیوز به نقل از شرکت واحداتوبوسرانی تبریز وحومه ، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب گفت در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان سال جاری تعداد ۷۶ دستگاه اتوبوس جدید و باز سازی شده  وارد شبکه حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز خواهد شد.

وی با اشاره به حجم ۳/۵ میلیون نفری سفرهای درونشهری و نیاز شهر به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین ضرورت همکاری همگانی و گسترده در جهت کاهش آلایندگیهای زیست محیطی ، سازماندهی ناوگان را اصلی ترین موضوع در حوزه مدیریت حمل ونقل شهری برشمرد و افزود : تلاش برای نوسازی ناوگان جهت ارتقاء خدمات رسانی از سیاستهای اولویت دار شرکت واحد می باشد و در این راستا اقدامات بسیار مهمی انجام گرفته است که تا پایان بهمن ماه شاهد خبرهای خوبی از اتوبوسرانی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز اظهار داشت: ورود این تعداد اتوبوس به شبکه حمل ونقل عمومی، نقش موثری در تسهیل ترددهای پایان سال خواهد داشت.

فرخ جلالی افزود: در کنار این خدمات ،بخشی از توان فکری و مهندسی متخصصان این شرکت به سمت کنترل وبهینه سازی سوخت مصرفی سوق داده شدکه جایگاه سوخت گیری اتوبوسرانی  با عمربیش از سی سال و بعلت فرسودگی مخازن و اتصالات،  باعث بروز برخی مشکلات شده بود که باهزینه کرد اعتباری بالغ  بر۴میلیارد ریال ، به بهره برداری میرسد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.