کد خبر : 7510
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1397 - 7:41

شهردارمنطقه ۸ تبریز معرفی شد

شهردارمنطقه ۸ تبریز معرفی شد

شهریارنیوز: با حضور قائم مقام شهردار تبریز، رضا پاک نهاد به…

آی نیوز: با حضور قائم مقام شهردار تبریز، رضا پاک نهاد به سمت شهردار منطقه ۸ تبریز معرفی و از تلاش های محبوب تیزپاز، قدردانی شد.

به گزارش آی نیوز، در این مراسم قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به اینکه این منطقه به واسطه دارا بودن بافت فرسوده و استقرار اماکن تاریخی دارای اهمیت بسیاری است گفت: طرح های خدماتی و گردشگری در این منطقه با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می شود.

رسول موسایی با قدردانی از زحمات شهردار سابق اظهار داشت: تغییر مدیر، لزوماً به معنی ضعف مدیر سابق نیست؛ به کارگیری افراد در جایگاهی متناسب با روحیه خدمتی و همچنین تزریق تفکر مدیریتی، از اهداف اصلی تغییرات مدیریتی است.

وی تاکید کرد: ایجاد فضای گردشگر پسند توام با آرامش و نشاط برای شهروندان به ویژه در حوزه منطقه هشت می تواند بر شاخص های این منطقه نمود بیشتری ببخشد.

image

محبوب تیزپاز همچنین در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد خود اجرای طرح های مختلف عمرانی خدماتی در داخل بازار سرپوشیده تبریز را نقطه عطف شهردارمنطقه هشت در این مدت دانست و افزود: نصب زیرزمینی تجهیزات خدماتی شهرداری و ارگان های خدمات رسان دولتی به طول بیش از ۳۰ کیلومتر در داخل بازار تاریخی در شکل گیری ابعاد جدید آماده سازی این محور گردشگری تاثیر گذار است.

وی تداوم توجه جدی به رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ در این منطقه از سوی مدیریت واحد شهری و شهروندان مخصوصا بازاریان را خواستار شد.

گفتنی است رضا پاک نهاد پیش از این عهده دار مسولیت مدیرعاملی سازمان فناوری و اطلاعات و مدیرکل بودجه شهرداری تبریز بوده است.

image

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.