کد خبر : 7561
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1397 - 6:50

رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما باعث تسهیل در روانسازی ترافیک منطقه می شود

رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما باعث تسهیل در روانسازی ترافیک منطقه می شود

شهریارنیوز: باقر خوشنواز، تکمیل و بهره برداری از پروژه ی…

image

آی نیوز: باقر خوشنواز، تکمیل و بهره برداری از پروژه ی رمپ شمال شرقی طرح شبدری افلاک نما را باعث تسهیل در روانسازی ترافیک منطقه عنوان کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، باقر خوشنواز شهردار منطقه با اعلام خبر فوق افزود: عملیات عمرانی احداث رمپ شمال شرقی افلاک نما که بنوعی در تسهیل تردد وسایل نقلیه شهری به پل اتحادملی نیز تاثیر گذار است، به منظور روان سازی ترافیک شهری و تکمیل طرح شبدری افلاک نما با انجام خاکبرداری در حدود ۲۵ هزار مترمکعب و بسترسازی برای مخلوط ریزی سرعت یافته است.

خوشنواز تصریح کرد: مرحله بعدی تکمیل طرح شبدری افلاک نما با انجام پی کنی برای اجرای عملیات دیوار بتنی و دیواره سنگی رمپ شمال شرقی این طرح است.

بنا بر توضیحات شهردار منطقه، احداث رمپ شمال شرقی افلاک نما با ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه در ۲۵۰ متر طول و ۲۴ متر عرض، موجب اتصال این مسیر به ابتدای شهرک زعفرانیه (از سوی راهنمائی) و اتصال به بلوار دکترحسابی را به سهولت شده و علاوه بر تاثیرگذاری در روان سازی عبور و مرور وسایل نقلیه شهری با تکمیل این پروژه تردد شهروندان به کمربندی میانی نیز به آسانی امکانپذیر می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.