کد خبر : 863
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1392 - 7:39

راه اندازی سامانه ریلی سبک در کریدور کمربندی آزادی و آذربایجان

راه اندازی سامانه ریلی سبک در کریدور کمربندی آزادی و آذربایجان

در دیدار شهردار تبریز با قائم مقام شرکت هولدینگ سیتیک چین توافق شد:
راه اندازی سامانه ریلی سبک در کریدور کمربندی آزادی و آذربایجان

دردیدار شهردار تبریز با قائم مقام شرکت هولدینگ سرمایه گذاری سیتیک چین ، مجری طرح ها و پروژه های کلان شهری ، توافقات اولیه برای احداث و راه اندازی سامانه ریلی قطار شهری سطحی سبک در کریدور کمربندی آزادی تا میدان آذربایجان انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز دکتر نجفی با اعلام این خبر افزود: مذاکرات اولیه با طرف چینی و شهرداری تبریز برای ورود شرکت هولدینگ سیتیک چین در پروژه های عمران شهری انجام گرفت و مدیریت شهری پروژه های پیشنهادی خود را به قائم مقام و نمایندگان این هولدینگ معتبر چینی و بین المللی ارایه کرد.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر پروژه های عمرانی پیشنهادی شهرداری برای مشارکت شرکت هولدینگ سیتیک چین افزود: مشارکت در طراحی و اجرای خطوط و ایستگاه های مترو تبریز ، مشارکت در ساخت و سازهای شهر به ویژه نوسازی و احیای بافت های فرسوده شهری ، احداث تراموا یا سامانه ریلی سبک و طرایح و احداث زیرگذرها و پل ها و شریان های ترافیکی از جمله پیشنهادات شهرداری تبریز به این شرکت بود.
وی در عین حال از دستور ویژه خود به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری برای ارایه طرح مطالعات سامانه ریلی سبک یا همان ال.آر.تی که پیش از این در مسیر یوسف آباد ، کمربندی آزادی و میدان آذربایجان مطالعه و طراحی شده است ، به نمایدگان هولدینگ سیتیک خبر داد.
خاطرنشان می شود شرکت هولدینگ سیتیک چین یکی از شرکت های بزرگ طراحی ، اجرا و مدیریت در ساخت و سازهای شهری منطقه و جهان است که بخش مهمی از خطوط مترو تهران ، تونل های نیایش، توحید و ده ها طرح عمرانی بزرگ تهران را طراحی و اجرا کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.