کد خبر : 3979
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 7:28

اختلافات سلیقه‌ای در اجرای ساختمان‌ها به حداقل برسد

اختلافات سلیقه‌ای در اجرای ساختمان‌ها به حداقل برسد

رئیس کمیسیون عمران شورای اشلامی شهر تبریز گفت: اختلافات سلیقه‌ای در طراحی و اجرای ساختمان را باید کاهش دهیم و به یک وحدت رویه برسیم تا نکات استاندارد رعایت شود.

به گزارش آی نیوز ایرج شهین‌باهر در همایش علمی آشنایی با نکات کاربردی و ویرایش چهارم آیین‌نامه استاندارد ۲۸۰۰ و گرامیداشت مرحوم دکتر فرزان در تبریز اظهار داشت: نشست دوم در زمینه ویرایش چهارم آیین‌نامه استاندارد ۲۸۰۰ در تبریز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: اختلافات سلیقه‌ای در طراحی و اجرای ساختمان را باید کاهش دهیم و به یک وحدت رویه برسیم تا نکات استاندارد رعایت شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌شرقی با اشاره به جایگاه مرحوم فرزان گفت: این استاد نیم قرن در استان زحمات زیادی کشیده و هیئت مدیره نظام مهندسی استان تصمیم گرفت تا از این شخصیت بزرگ قدردانی شود.
وی اظهار داشت: امیدواریم این همایش بتواند در زمینه ساخت و ساز و توسعه مسائل فنی استان موثر واقع شود.
شهین‌باهر با اشاره به برگزاری انتخابات نظام مهندسی در استان گفت: از حضور پرشور و مسئولانه اعضای سازمان نظام مهندسی در این انتخابات تشکر می‌کنم و این حضور پرشور نشان از علاقمندی آنان به اداره بهتر سازمان نظام مهندسی دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: در همایش امروز مجمع عمومی سالیانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای نوبت اول برگزار می‌شود.
وی گفت: تشریح روش‌های تحلیل و پایداری در سازه‌های فولادی منطبق با ویرایش جدید مبحث دهم یکی دیگر از برنامه‌های امروز است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.