کد خبر : 35499
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 12:06

تقاطع غیر همسطح خلعت پوشان وارد فاز جدید عملیاتی شد

تقاطع غیر همسطح خلعت پوشان وارد فاز جدید عملیاتی شد

با اتمام عملیات جایگزینی و اتصال لوله های آب شرب شرق تبریز، احداث پل خلعت پوشان وارد فاز جدید عملیاتی می شود.

یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز و یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز با هدف پیگیری شرایط عملیاتی پروژه تقاطع غیر همسطح خلعت پوشان به صورت سر زده، از چگونگی عملیات اجرایی این پروژه بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید محمد خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، گزارشی از وضعیت و شرایط و موانع موجود در راه اجرای جابجایی، جایگزینی و اتصال لوله های آب شرب تبریز ارائه داد.

اکبر دنیادوست، شهردار این منطقه ۹ تبریز نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات اجرای شمع های اصلی و ریزشمع ها (میکرو پل ها) در دو ضلع شرقی و غربی جبهه جنوبی اتمام یافته است به طوری که عملیات انتقال و عبور خط لوله آب شرب شرق تبریز باجایگزینی برخی لوله ها به شکل استاندارد از ۱۲ اردیبهشت سال جاری با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و شهرداری تبریز، در محل پروژه پل خلعت پوشان آغاز شده است.

شهردار منطقه ۹ همچنین، با اشاره به وجود حدود ۲۰ اصله درخت در مسیر راه انحرافی در دست اجرای یاد شده از حد شمالی بلوار شهدای غواص، اظهار امیدواری کرد: با اخذ مجوز از کمیسیون ماده ۷ حفظ و گسترش نباتات سازمان سیما و منظر و فضای سبز و انتقال سالم این اصله ها در اسرع وقت انجام خواهد شد و سپس، آماده سازی مسیر انحرافی حد شمالی برای آسفالت اساسی و اتمام عملیات این مسیر طی ۷۲ ساعت، امیدواریم بتوانیم، عملیات جبهه شمالی پروژه کلان پل خلعت پوشان را آغاز کنیم.

اکبر دنیادوست، در پایان، اظهار داشت: پیش بینی می شود، عملیات فنی و عمرانی اجرای ضلع های شرقی و غربی جبهه شمالی پل تقاطع خلعت پوشان (خاکبرداری، سبدگذاری شمع های اصلی و جای گذاری ریز شمع و …)، طی ۷ ماه آینده به اتمام رسیده و شاهد بهره برداری از پروژه پل خلعت پوشان در این بازه زمانی پیش بینی شده باشیم.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.