کد خبر : 1232
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1393 - 7:38

آیت الله شبستری:عملکرد دولت یازدهم درحوزه بهداشت قابل تقدیر است

آیت الله شبستری:عملکرد دولت یازدهم درحوزه بهداشت قابل تقدیر است

 نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریزعملکرد دولت در حوزه بهداشت و درمان را قابل تقدیر دانست و گفت: اینکه در بیمارستان های دولتی از مراجه کنندگان فقط ۱۰ درصد ازهزینه های درمان دریافت می شود اقدام بزرگ است.

 آیت الله ˈ محسن مجتهد شبستری ˈ روز جمعه درآیین تجلیل از صنعتگران برترآذربایجان شرقی با بیان اینکه نیمی از اعتبارات یارانه های انصرافی مردم در بخش صنعت و نیمی در حوزه بهداشت هزینه می شود، این سیاست را مثبت ارزیابی کرد.

وی خواستار برخورد جدی دولت یازدهم با محتکران و اخلالگران اقتصادی شد و افزود: دولت تدبیر و امید و قوه قضاییه باید برخورد قاطع و شدیدی با این افراد داشته باشند.

آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: نباید با گران شدن بنزین تمام مواد غذایی گران شود و در این رابطه سازمان صنعت، معدن و تجارت وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه بدون اقتصاد قوی مشکلات جامعه حل نمی شود و کلید حل مشکلات جامعه در گرو توجه به تولید، صنعت، حرفه و خدمات است، یادآوری کرد: افزایش تولید، صرفه جویی و مدیریت جهادی راهکارهای اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار اهتمام دولت برای تثبیت نرخ ارز شد و تاکید کرد: تثبیت نرخ ارز و قوانین صادرات و واردات از ضروریات توسعه اقتصادی کشور به شمار می رود.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه ها باید با در نظر گرفتن سهم تولید اجرایی می شد، تصریح کرد: این موضوع را به رییس جمهوری وقت به صورت کتبی و شفاهی متذکر شده بودم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.