کد خبر : 19701
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 5:46

تاکید امام جمعه تبریز بر تبیین خدمات و دستاوردهای انقلاب

تاکید امام جمعه تبریز بر تبیین خدمات و دستاوردهای انقلاب

امام جمعه تبریز بر ارائه خدمات و دستاوردهای انقلاب در زمینه های فرهنگی، علمی، کشاورزی، نظامی، ورزشی، هنری، بانوان و بهداشت و درمان تاکید کرد.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  امروز یکشنبه در جلسه سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی استان افزود: امسال که همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است بهترین فرصت برای بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب است .

وی در این ارتباط نقش رسانه ها و به ویژه صداوسیما و فضای مجازی با اهمیت توصیف کرد.

امام جمعه تبریز افزود: صدا و سیمای استان باید علاوه بر تهیه برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب، در دیگر ایام نیز برنامه هایی را برای بیان دستاوردهای انقلاب تهیه و پخش کند.
تاکید بر اهتمام مسوولان به حل مشکلات مردم و ایجاد امید در آن را از دیگر محورهای سخنان امام جمعه تبریز در این نشست بود که وی گفت : باید قدری هم انصاف داشته و از دستاوردهای نظام  بگویم و مردم را امیدوار کنیم.
وی یادآور شد : بعضی از ماها همان نقشی را بازی می کنیم که دشمن می خواهد و به هر چیزی بدبین هستیم.
امام جمعه تبریز با تاکید بر رفع مشکلات، گرانی و بی عدالتی ها گفت: مردم به هنگام مراجعه به ادارات مشکلاتی دارند که باید با خوشرویی آنها را حل کرد.
وی از جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، علوم پزشکی و دانشگاه ها خواست عملکرد خود را از ابتدای انقلاب تاکنون در قالب نمایشگاه یا کتاب اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان خدمات چهل ساله نظام قرار گیرند.
وی در مورد رویداد ۹دی نیز گفت: در این مورد نیز باید انصاف داشته باشیم و ببینیم جریانی که در سال ۸۸ پیش آمد چه لطمه ای به کشور زد.
امام جمعه تبریز گفت: طراحان اصلی این فتنه افرادی در خارج از کشور بودند و تلاش کردند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند، اما بصیرت مردم در ۹دی دشمنان را نا امید کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.