کد خبر : 23184
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398 - 7:23

تاخیر در اتمام پروژه جاده اهر-تبریز برابر است با به خطر افتادن جان ‌مسافران

تاخیر در اتمام پروژه جاده اهر-تبریز برابر است با به خطر افتادن جان ‌مسافران

جاده اهر-تبریز در استان آذربایجان شرقی یکی از پر‌تردد‌ترین جاده های آذربایجان شرقی است که در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اما متاسفانه این پروژه به تازگی متوقف شده و خبری از روند ادامه این پروژه نیست.

 

به نقل از ایلنا، اولین کلماتی که  پس از  شنیدن جاده اهر – تبریز به گوش می‌رسد “جاده مرگ” است .در ۶ روز گذشته۲۳ نفر در این جاده دچار مصدومیت شدند و تاخیر در اجرای این پروژه با به خطر افتادن  جان چندین هزار انسان درسال برابری می‌کند.

متاسفانه عدم وجود بودجه کافی باعث تاخیر در عملیات اجرایی این پروژه شده است و این تاخیر باعث سوء استفاده برخی افراد از این جاده برای وعده های انتخاباتی تبدیل شده است.

رئیس جمهور در اولین دوره سفرهای استانی خود به آذربایجان شرقی از اجرای این پروژه تا پایان سال ۹۵ خبرداده بود که تا کنون  این پروژه به پایان  نرسیده و به‌صورت نیمه کاره رها شده است.

عدم تکمیل این پروژه برابر است با فاجعه انسانی در آمار تصادفات شرایط فیزیکی و کوهستانی این جاده نقش بسیاری دارد.

ولی اصلاح جاده و احداث بزرگراه می‌تواند کاهش چشمگیری در آمار تلفات این جاده داشته باشد که متاسفانه خبری از تکمیل این پروژه نیست و شاید چندسال دیگر این پروژه به پایان برسد اما امیدوارم این پروژه هرچه زود‌تر به اتمام برسد تا شاهد تلفات و مصدومیت‌های جاده نشویم .


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.