کد خبر : 23272
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 4:03

بعد از استقلال، پرسپولیس هم در تبریز شکست خورد

بعد از استقلال، پرسپولیس هم در تبریز شکست خورد

شاگردان مصطفی دنیزلی به شیرین‌ترین برد هفته دست یافتند تا پرسپولیس بعد از مدت‌ها در تبریز با ناکامی بازی را به پایان برساند.

 

بعد از استقلال، پرسپولیس نیز دست خالی از تبریز برگشت و مقابل دیگر نماینده این استان تن به شکست داد.

اولین حضور محمدحسن انصاریفر به عنوان مدیرعامل برای سرخ‌ها خوش یمن نبود و این تیم بعد از مدت‌ها در تبریز دست خالی زمین را ترک کرد و تن به شکست برابر تراکتور داد.

مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتور بعد از تساوی بدون گل در هفته اول، اینبار هم با یک برد اقتصادی توانست یکی از شیرین‌ترین امتیازات فصل را به خود اختصاص دهد و هواداران تراکتور را به سرمستی برساند.

پرسپولیس کالدرون اما در یکی از بی برنامه‌ترین بازی‌های خود هیچ ترفندی برای رساندن توپ به باکس جریمه تراکتور نداشت و پاس‌های اشتباه و سردرگمی هافبک‌های این تیم باعث شد تا آنها تنها با سود بردن از ضربات ایستگاهی حریف را در چند مرحله به دردسر بیندازند.

استادیوم یادگار امام                    تماشاگر: بیش از ۷۰هزار نفر
داور:   بیژن حیدری            کمک داوران: رضا سخندان و علیرضا ایلدروم

گزارش: حمید ابراهیمی

تراکتور:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا اسدی، مسعود شجاعی، ویلیان میمبلا(۸۰ – ساسان انصاری)، اشکان دژاگه( ۷۱ – سوگیتا)، احسان حاج صفی(۹۰ – سعید مهری)، کوین فورچونه

سرمربی: مصطفی دنیزلی

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری( ۶۷ – امیر روستایی)، محمدی نادری(۷۸ – جونیور براندائو)، احمد نوراللهی، امید عالیشاه(۴۶ – بشار رسن)، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، علی علیپور

سرمربی: گابریل کالدرون

اخطار:

سیامک نعمتی ( دقیقه ۱۹)

احسان حاج صفی (دقیقه ۵۹)

بیرانوند و سلیمی (دقیقه ۸۶)

اشکان دژآگه  دقیقه ۸۸

شرح گل:

تراکتور ۱ پرسپولیس ۰ : (دقیقه ۱+۴۵، احسان حاج صفی): ارسال کرنر بلند از سوی دژآگه برای حاج صفی و ناکامی بازیکنان پرسپولیس در توپ گیری از این بازیکن، در نهایت با شوت مهارنشدنی و زمینی حاج صفی، گل اول بازی را به ثمر رساند.

شرح بازی:

تراکتور در دقایق ابتدایی مالکیت توپ را در اختیار داشت و به دنبال این بود با حمایت هوادارانش راه دستیابی به دروازه حریف را به دست بیاورد. در سمت مقابل اما پرسپولیس با خطاهای پیاپی به دنبال متوقف کردن حریف و توقف سرعت بازی بود که به این مهم نیز دست یافت.
پرسپولیس اما روی اشتباه رشید مظاهری اولین شانس دستیابی به گل را به دست آورد که علیپور نتوانست از آن سود ببرد و در سمت مقابل هم علیرضا بیرانوند خیلی زود این اشتباه را جبران کرد و اینبار فرصت را در اختیار تراکتور قرار داد.
بازی بی کیفیت دو تیم که با پاس های اشتباه پیاپی و دریبل‌های ناموفق و بازی فیزیکی در میانه میدان در جریان بود، تا دقایق پایانی یک بازی بی کیفیت را برابر هواداران قرار داده بود اما در نهایت این احسان حاج صفی بود که روی ارسال دژآگه و حرکت فوق العاده اش ضربه نهایی را وارد دروازه کرد و تیمش را برنده به رختکن فرستاد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.