کد خبر : 23538
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1398 - 17:05

به تراکتور رفتم تا به تیم ملی برگردم/کل پولم را به ذوب آهن بخشیدم

به تراکتور رفتم تا به تیم ملی برگردم/کل پولم را به ذوب آهن بخشیدم

بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز ضمن اعلام دلایل پیوستنش به این تیم، از شرایط باشگاه سابقش انتقاد کرد و گفت: مدیران ذوب آهن از فوتبال سر در نمی‌آوردند.

میلاد فخرالدینی که امروز جمعه به صورت رسمی از تیم ذوب آهن به تیم تراکتور تبریز پیوست،  در این ارتباط گفت: بعد از جدایی از ذوب آهن چهار، پنج پیشنهاد خیلی خوب داشتم ولی تصمیم گرفتم به تراکتور بروم. تراکتور تیم بزرگی است که خاطرات خوبی از آن دارم. می خواهم این خاطرات خوب را در تراکتور تکرار کنم. دلیل دیگر این انتخابم این بود که برای زندگی در تبریز خیلی راحت هستم. امیدوارم بتوانم دومین قهرمانی را با تراکتور تکرار کنم.
وی با اشاره به مشکلات باشگاه ذوب آهن، تاکید کرد: متاسفانه ذوب آهن بعد از رفتن سعید آذری (مدیرعامل سابق باشگاه) شرایط بدی داشت و اوضاع بر وفق مراد نبود. ما برای کوچکترین چیزها هم مشکل داشتیم. مسئولانی به باشگاه آمدند که به فکر نبودند. اگر از ذوب آهن جدا شدم، برای خودم خوب بود و خدا را شکر که این اتفاق افتاد.
بازیکن سابق ذوب آهن ادامه داد: مشکلات در ذوب آهن بعد از رفتن سعید آذری شروع شد. آذری مدیر کاربلد و قوی بود. تا وقتی که آذری بود، بازیکنان مشکلی نداشتند. باید از همینجا از آذری تشکر کنم که اینقدر با جان و دل برای باشگاه کار می کرد.
فخرالدینی یادآور شد: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و مهره های بزرگی دارد ولی از همان ابتدای فصل با برکناری آذری، شیطنت ها شروع شد. کسانی به باشگاه آمدند و مدیر شدند که ورزشی نبودند و سر از فوتبال در نمی آوردند. البته باید بگویم ارتباط خوبی با هواداران و بازیکنان ذوب آهن دارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.
بازیکن تیم تراکتور در پاسخ به این سئوال که آیا این فصل از ذوب آهن پولی گرفته است؟ گفت: خیر؛ من تمام پولم را بخشیدم و این فصل هیچ چیزی نگرفتم. با خودم حساب و کتاب کردم و دیدم وقتی در تیمی هستم که ناراحتم، حتی پول هم به دردم نمی خورد. بازیکن باید جایی باشد که بازی کند. می خواهم در تراکتور بازی کنم و مجدداً به تیم ملی دعوت شوم.
فخرالدینی در پایان درباره اینکه آیا از علیرضا منصوریان سرمربی سابق ذوب آهن به خاطر نیمکت نشینی هایش دلخوری دارد؟ اظهار کرد: خیر؛ چرا باید دلخور باشم؟ من دو بازی روی نیمکت بودم. علی آقا گردن ما حق دارد و در آن دو مسابقه هم به خاطر تغییر سیستم نیمکت نشین شدم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.