کد خبر : 24721
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 14:11
چاپ خبر چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تساوی خانگی تراکتور در بازی بدون تماشاگر بسته هستند

تساوی خانگی تراکتور در بازی بدون تماشاگر

تساوی خانگی تراکتور در بازی بدون تماشاگر

 تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ‌برتر در دیدار خانگی برابر مس کرمان به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش آی نیوز تیم های تراکتور و مس کرمان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۴ دی‌ماه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان ۹۰ دقیقه بازی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی با شروع طوفانی تراکتور آغاز شد و شاگردان پاکو خمز با ایجاد موقعیت های متعدد بر روی دروازه مس کرمان قصد به ثمر رساندن گل اول بازی را داشتند که در یکی از شانس های گلزنی، ارسال رزاق‌پور از سمت چپ پس از عبور از مهاجمان تراکتور به مدافع مس برخورد کرد و به کرنر رفت که عباس‌زاده برخلاف داور اعتقاد داشت توپ به دست مدافع مسی‌ها برخورد کرده است و در نهایت توپ از روی نقطه کرنر به گردش در آمد.

نیمه نخست بازی دو تیم علی‌الرغم موقعیت های متعدد گلزنی میزبان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقایق ابتدایی بازی در نیمه مربیان تقریباً نزدیک دنبال شد و شوت میلاد خدایی از زاویه بسته با اختلاف زیاد از بالای دروازه محمدرضا اخباری به بیرون رفت.

در ادامه کار، اشتباه صفا هادی باعث شد تا بازیکنان مس در زمین تراکتور صاحب توپ شود که پاس در عمق به تورانیان رسید اما ضربه او در موقعیت تک به تک را اخباری دور کرد.

ارسال مهدی کیانی از روی نقطه کرنر و ضربه سر خطرناک سعید کریم‌آذر باعث شد تا توپ از کنار دروازه مس کرمان به شکل حساس به بیرون برود.

در ادامه بازی آرام تر و بیشتر در میان های زمین دنبال شد و تلاش مسی ها برای حفظ نتیجه مساوی و گرفتن یک امتیاز از تبریز موفقیت آمیز بود تا بازی بدون گل به پایان برسد.

در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر، تراکتور با کسب یک امتیاز این دیدار ۱۹ امتیازی شده و در جایگاه ششم باقی‌ماند، مس کرمان نیز ۱۰ امتیازی شده و در رده چهاردهم ابقا شد.

تساوی خانگی تراکتور مس

تراکتور استقلال

تساوی خانگی تراکتور مس

تساوی خانگی تراکتور مس

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.