کد خبر : 2841
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 خرداد 1394 - 7:45

بنزین تک نرخی حتمی است

بنزین تک نرخی حتمی است

رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت کشور با اشاره به اینکه هنوز خبری مبنی بر واریز سهمیه ۷۰۰ تومانی از سوی دولت منتشر نشده ست گفت: بنزین در کشور تک نرخی می‌شود.

 

ناصر رئیسی‌فر رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص واریز سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای شخصی اظهار داشت: هنوز خبری از جلسه هیأت دولت مبنی بر واریز سهمیه سوخت منتشر نشده است اما بنزین تک نرخی می‌شود.
وی تصریح کرد: کسانی که در کارت سوخت خود بنزین ۷۰۰ تومانی دارند این سهمیه به قوت خود همچنان پابرجاست و ابطال نمی‌شود.
رئیسی‎فر تصریح کرد: سهمیه سوخت خودروهای عمومی چند روز پیش واریز شده است و بعد از اتمام این سهمیه بنزین خودروهای عمومی نیز تک‎نرخی خواهد شد.
رئیس کانون کارفرمایان جایگاه‌داران سوخت افزود: در صورت تک‎نرخی شدن بنزین ناهنجاری‌ها و فسادهایی که در جامعه بوده برچیده می‌شود.
وی در خصوص حذف کارت سوخت اظهار داشت: با توجه به  اینکه هزینه‌های زیادی برای این کارت‌ها صورت گرفته است و  آمار مصرف بنزین و تعداد خودروها از طریق این کارت‌ها مشخص می‌شود بعید می‌دانم در مدت زمان کوتاه این  کارت‌ها از رده خارج شوند.
رئیسی‎فر تأکید کرد: جایگاه‌داران سوخت کشور از تک نرخی شدن بنزین استقبال می‌کنند چرا که در زمان عرضه سهمیه‌بندی بنزین با کارت سوخت قاچاقچیان راحت‌تر اقدام به قاچاق و جمع‌آوری کارت‌ها در مناطق مرزی نموده‌اند بنابراین در صورت واقعی شدن قیمت و برداشته شدن سهمیه جلوی قاچاق در کشور گرفته می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.