کد خبر : 3507
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 6:34

ماشین سازی واقعی را از هفته پنجم به بعد ببینید

ماشین سازی واقعی را از هفته پنجم به بعد ببینید

مدیر امور فوتبال سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: هواداران و دوستداران ماشین سازی از هفته پنجم به بعد شاهد ماشین سازی واقعی و قدرتمند خواهند بود.

عیسی اکبرزاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به یک سری مشکلات نتوانستیم بازی های تدارکاتی کافی قبل از شروع فصل داشته باشیم و تیم برای هماهنگی کامل نیاز به زمان دارد .
عیسی اکبرزاده در خصوص بازی این هفته تیم ماشین سازی در برابر فولاد یزد گفت: بازیکنان ماشین سازی تبریز برای پیروزی در برابر فولاد یزد انگیزه بسیار قوی دارند.
اکبرزاده در خصوص تساوی خانگی این تیم در برابر خیبر خرم آباد نیز گفت: حق تیم ماشین سازی در هفته گذشته و در بازی خانگی برد بود که متاسفانه برد را با تساوی عوض کردیم.
اکبرزاده تصریح کرد: بازیکنان برای جبران نتیجه بازی خانگی در برابر خیبر خرم آباد هم قسم شده اند که در این بازی جانانه بازی کنند و با امتیاز به تبریز بازگردند.
وی با اشاره به حضور رئیس شورا و شهردار تبریز در تمرین هفته گذشته تیم ماشین سازی تبریز گفت: حضور رئیس شورا و شهردار تبریز در تمرین ماشین سازی و سخنرانی آنان برای بازیکنان بسیار مفید و موثر بود و زیرا وقتی حمایت و توجه مدیریت ارشد شهر پشت سر تیم باشد قطعا بازیکنان با خیال راحت تری به بازی خواهند پرداخت.
وی در خصوص مسائل مالی باشگاه نیز گفت: خوشبختانه شهردار محترم در این خصوص دستورات لازم را صادر کرده اند و بنده و مدیرعامل سازمان ورزش نیز پیگیری های لازم را انجام می دهیم که امیدواریم بتوانیم به زودی قسمتی از قرارداد بازیکنان و کادر را پرداخت نماییم.
وی در خصوص بازی ماشین سازی با نماینده یزد گفت: بازیکنان برای برد به زمین می روند و با انگیزه ای که من در میان بازیکنان می بینم انشالله دست پر به تبریز بازخواهیم گشت. من این قول را می دهم در صورت حمایت کافی از تیم، ماشین سازی جز بهترین تیم های لیگ یک خواهد بود.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز شنبه به مصاف فولاد یزد می رود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.