کد خبر : 35471
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 11:32

ضرورت ساماندهی محدوده بازار تبریز

ضرورت ساماندهی محدوده بازار تبریز

مریم جدی – اخیرا در جلسه فرماندار تبریز با شهردار منطقه ۸ این شهر موضوع ساماندهی محدوده بازار تبریز مطرح شده است.

آی نیوز ، مریم جدی – بازار تاریخی و بزرگ تبریز یک فرصت مهم بی نظیر برای توسعه گردشگری و اقتصاد این شهر است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

به همین منظور لازم است شهرداری منطقه هشت تبریز با همکاری ارگانهای مختلف، طرح ساماندهی دستفروشان منطقه بازار را با احداث بازارچه های محلی، شب بازار ، جمعه بازار و … در نقاط مختلف هسته مرکزی شهر، دستفروشان محدوده بازار تبریز را ساماندهی کند.

در همین ارتباط ، شهردار مطنقه ۸ در جلسه فوق الذکر، اقدامات انجام یافته شهرداری منطقه ۸ در محدوده بازار تبریز را به شرح ذیل برشمرده و گفت: شهرداری منطقه ۸ طی ماه های اخیر اقدامات ساماندهی متعددی از جمله ؛ طرح شنبه های بدون دستفروش، جداره سازی بیرونی بازار تبریز و بلوار جمهوری اسلامی، مقاوم سازی ساختمانهای تجاری قدیمی، احداث بازارچه های محلی،احداث و تکمیل سردرب های بازار تاریخی تبریز، کفسازی و سنگفرش پیاده رو ها را اجرایی کرده است.

همچنین در این جلسه یونس فاتح فرماندار تبریز ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری منطقه ۸ در راستای ساماندهی بافت تاریخی شهر، خواستار همکاری صمیمانه و تعامل فی مابین ارگانها در راستای ساماندهی دستفروشان بازار و تجمیع آنها در بازارچه های محلی شد.

همه می دانیم تابستان پررونق ترین زمان گردشگری تبریز است و لازم است ادارات مربوطه و همچنین گروههای گردشگری تبریز به همراه بخش خصوصی برای بهره مندی از این فرصت بهترین استفاده را بنمایند. ضرورت ساماندهی محدوده بازار

ضرورت ساماندهی محدوده بازار

ضرورت ساماندهی محدوده بازار

مریم جدی – اخیرا در جلسه فرماندار تبریز با شهردار منطقه ۸ این شهر موضوع ساماندهی محدوده بازار تبریز مطرح شده است.

وضعیت ورودی های بازار تبریز از یک سو و پیشنهاد ابتر مانده ساخت پیاده را در پیرامون بازار از دیگر مسائل مهم بازار تبریز است که حل آن فراتر از توان و اختیارات شهرداری منطقه ۸ است و باید شهرداری کلانشهر تبریز به همراه مدیران ارشد شهری و استانی در این قضیه نقش ایفا نمایند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.