کد خبر : 35736
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 12:06

سرانه ورزشی شهر تبریز دوبرابر می‌شود/ سلامت شهروندان، اولویت مدیریت‌شهری

سرانه ورزشی شهر تبریز دوبرابر می‌شود/ سلامت شهروندان، اولویت مدیریت‌شهری

شهردار کلانشهر تبریز از برنامه ریزی برای افزایش دوبرابری سرانه ورزشی در این شهر خبر داد.

یعقوب هوشیار در جلسه مدیران با تاکید بر اینکه تامین سلامت شهروندان اولویت شهرداری است اظهار داشت: با توجه به گسترش زندگی آپارتمانی و نبود فضای مناسب برای تحرک و سلامت جسمی و روانی، گسترش فضاهای ورزشی و تفریحی از اولویت بالایی برخوردار است.

هوشیار با اشاره به پروژه های مختلف درحال ساخت توسط شهرداری تبریز اظهار داشت: با اتمام پروژه های یاد شده سرانه ورزشی تبریز از ۳۰ سانتی متر به ۶۰ سانتی متر افزایش می یابد.

وی با اشاره به وجود فضاهای مناسب برای نصب تجهیزات ورزشی در سطح شهر گفت: سازمان ورزش موظف است به صورت متمرکز نسبت به خرید و نصب ۵۰ حلقه بسکتبال در پارک ها، فوتبال دستی، میزهای پینگ پنگ و ست های ورزشی اقدام نماید.

هوشیار همچنین از طراحی دو مجموعه بزرگ ورزشی تفریحی در شهر تبریز خبر داد و افزود: مجموعه ۶ هکتاری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام(ره) از تیرماه شروع و سال آینده به بهره برداری می رسد؛ ضمن اینکه پروژه دو هکتاری شهروند و یک هکتاری شهربانو نیز در مناطق دیگر تبریز احداث می شود.

شهردار تبریز با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه های عمرانی گفت: کار وقتی در مدت زمان معین انجام شود لذت بخش است اما وقتی طولانی می شود حلاوت آن از بین می رود.

هوشیار ضمن تاکید مجدد بر توسعه ورزش همگانی توسط شهرداری تبریز یادآور شد: احداث سالن های ورزشی و زیرساخت های لازم در کنار برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی یا حضور شهروندان، در راستای توسعه ورزش همگانی صورت می گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد با پیشگامی شهرداری تبریز در توسعه فضاهای ورزشی، بخش خصوصی نیز نسبت به سرمایه گذاری در این حوزه ترغیب گردد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.