کد خبر : 35740
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 12:18

اجرای طرح ساماندهی معابر تلاقی توانیر و عباسی در منطقه ۱ تبریز

اجرای طرح ساماندهی معابر تلاقی توانیر و عباسی در منطقه ۱ تبریز

شهردار منطقه یک از توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت با اعتبار تقریبی ۸۰ میلیارد ریال، اجرای ۲ هزار و ۸۶۰ متر عملیات درزگیری و ساماندهی آسفالت مسیر توانیر و اجرای ۲۵۰ متر عملیات جدولگذاری و کانیوو در مسیر توانیر و خیابان عباسی خبر داد.

حمید شاهوردی اعلام کرد: شهردار منطقه ۱ از توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در طرح ساماندهی مسیر پل توانیر تا میدان ولی امر و بالعکس با هزینه تقریبی ۸۰ میلیارد ریال خبر داد

این منطقه در تداوم اجرای طرح “نگهداشت شهری” و ساماندهی و اصلاح محدودده های پرتردد و مسیرهای شریانی اقدام به رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر اصلی و فرعی کرده که نقش بسیار مهمی در کاهش ترافیک و ایمن سازی خیابان های سطح حوزه ایفا می کند.

وی گفت: بر همین اساس طرح ساماندهی آسفالت مسیر پل توانیر تا میدان ولی امر و مسیر برگشت این محدوده و همچنین رمپ میدان ولی امر به اتوبان پاسداران توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز و وارد فاز عملیاتی شده است.

شاهوردی افزود: مساحت عملیات ساماندهی در رمپ میدان ولی امر به اتوبان پاسداران هزار مترمربع است که آسفالت تراشی و در این رمپ ۳۰۰ تن آسفالت توزیع می شود و همچنین در دو لاین مسیر پل توانیر تا میدان ولی امر عملیات آسفالت تراشی در عرض تقریبی ۱۴ متر و طول هزار متر با مساحت ۱۴ هزار مترمربع آغاز شده که پیش بینی می شود ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در دو لایه بیندر و توپکا و با هزینه ۸۰ میلیارد ریال توزیع شود.

گفتنی است هم اکنون پیمانکار مربوطه به طور شبانه در حال آسفالت تراشی در این محدوده بوده که در این فاز شاهد تراش آسفالت، زیرسازی، کمپکت، آب پاشی، تسطیح و … خواهیم بود که پس از آن وارد فاز توزیع آسفالت در دو لایه می شود.

اجرای ۲۸۶۰ متر عملیات درزگیری و ساماندهی آسفالت مسیر خیابان توانیر

شهردار منطقه ۱ از اجرای ۲ هزار و ۸۶۰ متر عملیات درزگیری و ساماندهی آسفالت مسیر خیابان توانیر خبر داد.

وی گفت: بر همین اساس عملیات درزگیری خیابان توانیر حدفاصل چراغ راهنمائی گلکار به میدان گلپارک و مسیر حد فاصل تقاطع چهارراه توانیر و عباسی تا چراغ راهنمائی گلکار به صورت شبانه توسط پیمانکار این معاونت آغاز شده و در مرحله اول ۲ هزار و ۷۳۰ متر عملیات درزگیری انجام و طی شب گذشته نیز حدود ۲ هزار و ۸۶۰ متر از این خیابان درزگیری شد.

گفتنی است عملیات درزگیری آسفالت می تواند به استحکام وضعیت موجود آسفالت ها و رفع اشکالات موضعی و ایمن سازی در مسیرها کمک شایانی کند.

اجرای ۲۵۰ متر عملیات جدولگذاری و کانیوو در مسیر خیابان عباسی ضلع غربی کوی ممتاز

شاهوردی عنوان کرد: با توجه به بازدیدهای مکرر از محلات سطح این ناحیه مبنی بر پاسخگوئی به مطالبات و درخواست های شهروندان در خصوص رسیدگی به وضعیت موجود آن محلات، خوشبختانه مشکلات و مسائل آن ها احصا و مطابق برنامه ای کامل در حال ساماندهی و اجرای درخواست های قانونی آنان هستیم.

وی گفت: بر همین اساس اهالی محله کوی ممتاز در خیابان عباسی درخواست رسیدگی به وضعیت جداول و کانیووهای این محله را داشتند که بلافاصله اکیپ های اداره عمران ناحیه وارد فاز عملیاتی شده و با جدولکشی و اجرای کانیوو اقدامات عمرانی را بعمل آوردند.

شاهوردی افزود: این عملیات که به طول ۲۵۰ متر بوده، توسط ناحیه اقدام به و به اتمام رسیده که رضایتمندی شهروندان این محله را در پی داشته است.

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.