کد خبر : 35763
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 12:34

برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم

برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم

شهردار تبریز از برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناست عید غدیرخم خبر داد.

یعقوب هوشیار در گفتگو با شهریار اظهار کرد: شهرداری تبریز همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی برای دهه امامت و ولایت در نظر گرفته است که از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم اضافه کرد: همزمان با شب عید بزرگ غدیرخم، نقاط مختلف آسمان تبریز به عنوان پایتخت جهان تشیع نورافشانی می‌شود.

هوشیار مهمترین برنامه دهه امامت و ولایت امسال را برگزاری دومین رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم ذکر کرده و افزود:: دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم ۵ تیرماه مصادف با عید غدیرخم برگزار می‌شود که امیدواریم هیآت حسینی، مساجد، گروهای مرجع، بخش خصوصی و ادارات استان مشارکت فعالی در آن داشته باشند.

وی اضافه کرد: ۲ مسیر منتهی به مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) و محوطه ارک علیشاه، از سمت چهار راه شهید بهشتی و چهارراه فجر میزبان شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی غدیر خم خواهد بود.

شهردار تبریز با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در طول این ۲ مسیر اعلام کرد: اجرای برنامه‌های متنوع اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی توسط نخبگان شناسایی شده توسط شهرداری تبریز در ۲ سال اخیر، نمایش واقعه غدیرخم، برگزاری نمایشگاه‌های گل و گیاه، حوزه سلامت و ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در طول مسیر پیاده‌روی در همایش امسال است.

وی یادآور شد: خدمات‌دهی متروی تبریز و اتوبوس‌های مسیر بی‌آرتی در روز عید غدیرخم رایگان خواهد بود.

به گفته یعقوب هوشیار نمایشگاه خدمات ماندگار حضرت آیت الله شهید سید محمدعلی آل هاشم، نماینده فقید ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز در دوران خدمت وی و همچنین بزرگترین رویداد نقاشی خیابانی توسط کودکان و نوجوانان از برنامه‌های شاخص همایش پیاده‌روی امسال غدیرخم است که در طول مسیر برگزار می‌شود که متولی آن سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز است.

شهردار تبریز ضمن دعوت از تمامی گروه‌ها و عاشقان اهل بیت(ع) برای ایفای نقش در این اجتماع بزرگ مردمی از ارائه جوایز ویژه و ارزشمند به شرکت‌کنندگان این مراسم خبر داد.

وی ادامه داد: تمام مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز در طول مسیر پیاده‌روی اقدام به برپایی غرفه‌های فرهنگی، اجتماعی و ایستگاه‌های صلواتی خواهند کرد.

هوشیار همچنین از آمادگی شهرداری تبریز برای اختصاص مکان‌هایی جهت نمایش عملکرد تمامی ادارات و همچنین بخش خصوصی استان خبر داد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.