کد خبر : 35772
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 12:13

آخرین وضعیت روند احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک بررسی شد

آخرین وضعیت روند احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک بررسی شد

با حضور معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز و شهردار منطقه ۲، آخرین وضعیت روند احداث پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح قراملک مورد بررسی قرار گرفت.

با حضور سامان احمدزاده معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ و محمد زارع معاون فنی و عمرانی این منطقه و حضور امین بخش مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان، آخرین وضعیت روند عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک مورد بررسی مدیران قرار گرفت.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، تاکنون ۱۱۰ قطعه از قطعات سگمنتال مورد نیاز برای نصب عرشه تقاطع غیرهمسطح قراملک در محل کارگاه تولید شده و این پروژه فرامنطقه ای با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی همچنان در حال اجرا است.

به گفته علی ‌پور، سه پایه بتنی باقیمانده این پل با رفع مشکل لوله گاز واقع در مسیر پروژه در حال تکمیل است و شهرداری منطقه ۲ برای رفع ترافیک شهری درصدد بازگشائی باند شرقی پل بوده و در باند غربی کلیه جبهه های کاری هم در حال فعالیت است.

طبق توضیحات شهردار منطقه ۲، احداث هم زمان رمپ های هر دو طرف پل روگذر قراملک هم عملیاتی شده و این تقاطع غیرهمسطح از مهمترین پروژه های ترافیکی شهر تبریز واقع در حوزه شهرداری منطقه ۶ با دارا بودن معماری خاص و جدید به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر در بلوار کارگر در حال احداث است.

با اتمام این روگذر شهروندان شاهد تحول بزرگ ترافیکی و تسهیل تردد در محدوده غرب تبریز و روان سازی ترافیک شهری خواهند بود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.