کد خبر : 35776
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 12:22

آسفالت‌ریزی بزرگترین پروژه مسیرگشایی تبریز آغاز شد

آسفالت‌ریزی بزرگترین پروژه مسیرگشایی تبریز آغاز شد

شهردار منطقه یک تبریز از آغاز آسفالت‌ریزی خیابان ۴۵ متری شهید آیت الله «سیدمحمدعلی آل هاشم» که بزرگترین پروزه مسیرگشایی تبریز است و از آن به عنوان «طرح نجات» یاد می کنند در قالب طرح بازآفرینی شهری خبر داد.

روابط عمومی شهرداری منطقه یک، «حمید شاهوردی» افزود: مرحله نخست آسفالت ریزی در این خیابان توسط پیمانکار منطقه با چهار دستگاه فینیشر (فینیشر دستگاه‌ راهسازی است که با دریافت آسفالت یا بتن از کامیون‌ آن را با ضخامت و طول و عرضی تعریف شده توسط اپراتور بر روی سطحی تعریف شده که این سطوح کف جاده‌ها و پارکینگ‌ها و غیره می‌باشند، پهن می‌کند) و غلطک به صورت همزمان در باند تندرو و ضلع جنوبی محدوده کیلومتر ۲۴۰ تا ۷۸۰ انجام شد.

شهردار منطقه یک تبریز گفت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های این شهر است که پس از سال ها بلاتکلیفی، در سال ۱۴۰۲ با حمایت های شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز وارد فاز عملیاتی شد و تملک و اجرای آن توسط این منطقه شهرداری آغاز شد.

شاهوردی، ادامه داد: مسیرگشایی این خیابان در سه مرحله به صورت شبانه روزی آغاز شد و با توجه به وجود ۶۵۰ ملک در این مسیر، اقدامات لازم برای تملک واحدها انجام شد.

وی یادآور شد: طرح تملک واحدها هم اکنون با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است و همزمان با آسفالت ریزی مسیر، تملک بقیه املاک نیز به صورت نقدی و غیر نقدی ادامه دارد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.