کد خبر : 35812
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 11:38

احداث ۳۰۰ متر دیوارسنگی برای ایمن سازی مسیر دسترسی به پارک یادگار امام(ره)

احداث ۳۰۰ متر دیوارسنگی برای ایمن سازی مسیر دسترسی به پارک یادگار امام(ره)

شهردار منطقه ۳ تبریز، از تداوم عملیات احداث دیوار سنگی درضلع شرقی پارک یادگار امام به طول ۳۰۰ متر و ارتفاع دو ونیم متر خبر داد.

علی قاسمی از اتمام عملیات احداث دیوار حائل سنگی در ضلع شرقی پارک یادگار امام جهت ایمن سازی مسیر دسترسی به پارک یادگار امام خبر داد و گفت: این دیوار سنگی به طول ۳۰۰ و در ارتفاع دو ونیم متر در برای ممانعت از ریزش سنگ و خاک وترانشه ها به مسیر دسترسی پارک یادگار امام در حال اجراست.

وی افزود: علاوه برپی ریزی برای ایمن سازی این مسیر حدود ۵۰۰ متر مکعب سنگ چینی انجام شده است.

قاسمی ادامه داد: همچنین برای ایمن سازی پارک یادگار امام برای استفاده بهینه شهروندان ۳۰۰ متر دیوار سنگی در جنب آبشار سنگی این پارک احداث خواهد شد.

روان سازی گره ترافیکی خیابان نیایش جنوبی با احداث دوربرگردان واصلاح هندسی مسیر

شهردار منطقه ۳ تبریز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به رویکرد این معاونت در خصوص اولویت بخشیدن به حل گره های ترافیکی سطح منطقه، درراستای حل معضل اساسی ترافیک در تقاطع خیابان نیایش جنوبی با بلوار امامیه احداث دوربرگردان واصلاح هندسی این مسیر در دستور کار معاونت حمل ونقل ترافیک منطقه قرار گرفته است.

علی قاسمی افزود: با اجرای این دوربرگردان انتظار می رود ضمن روانسازی ترافیک در محدوده خیابان نیایش جنوبی وبلوار امامیه و همچنین معابر پیرامونی باعث روان سازی یکی از گره های اصلی ترافیکی منطقه شود.

وی افزود: این دوربرگردان با مصوبه شورای ترافیک استان وهمچنین کمیته ترافیک شهرداری تبریز و با امکان دور زدن وتامین حرکت غرب به غرب تمام مسایل سبک وسنگین در این خیابان احداث می شود.

قاسمی ضمن قدردانی از شهروندان جهت همکاری در اجرای طرح های ترافیکی یادآور شد: بدون شک اجرای هر گونه پروژه ترافیکی و رفع گره های ترافیکی بدون همراهی از سوی شهروندان امکانپذیر نیست.

۱۲۰۰ متر مربع از مقابل کوچه سید شوری تا مدرسه طالقانی کفسازی می‌شود

شهردار منطقه ۳ گفت: عملیات کفسازی قطعه دیگری از مسیر کوی سیدلر با ۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع وسعت از مقابل کوچه سید شوری تا مدرسه طالقانی با کف‌پوش‌های بتنی ترافیکی، با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ادامه دارد.

علی قاسمی افزود: عملیات کفسازی بعد از اتمام عملیات‌های تخریب آسفالت‌های فرسوده، جمع‌آوری نخاله های حاصل، خاکبرداری‌های مورد نیاز، تسطیح سطح مسیر، ماکادام و شن‌ریزی و بتن‌ریزی به ضخامت ۱۱ سانتیمتر آغاز شده بود که تا به حال نیز ۴۰۰ متر مربع از کفسازی مسیر اجرا شده است.

قاسمی اظهار کرد: در حال حاضر نیز کفسازی مسیر کوی سیدلر از مقابل کوچه سید شوری تا مدرسه طالقانی ادامه دارد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.