کد خبر : 35955
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1403 - 22:53

پزشکیان در شهر خود نیز غریب است: خواب زدگی مدیران ادارات تبریز!

پزشکیان در شهر خود نیز غریب است: خواب زدگی مدیران ادارات تبریز!

شهر در امن و امان است. هیچ اتفاق خاصی در ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در ایران و آذربایجان شرقی نیفتاده است.

آی نیوز–  شهر در امن و امان است. هیچ اتفاق خاصی در ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در ایران و آذربایجان شرقی نیفتاده است. انگار نه خانی رفته و نه خانی آمده.. نه انتخابات پرشور و حماسه حضور در شهر روی داده و نه اصلا انتخابات ریاست جمهوری در این شهر برگزار شده است. نه یک شخصیت برجسته استانی به صدر قوه اجرایی کشور منصوب شده و نه پزشکیان (رقیب انتخاباتی کاندیدای مورد حمایت مدیران کل این ادارات) انتخاب شده است!

گویی مدیران ادارات این شهر و گردانندگان سایت های اداری آنها و روابط عمومی های محترم در خواب مانده اند! (البته بهتر است بگوئیم: خودشان را به خواب زده اند )!
کافی است سایت های اداری چند اداره و سازمان را مرور کوتاهی بکنید: کاری که ما کردیم. آمار زیر را ببینید:
صدالبته که همگان می دانیم پزشکیان اصلا اهل این تعریف ها و تمجیدها و نیازمند تبریک و تبلیغات نیستند اما درک و بصیرت مدیران ما و لزوم رعایت آداب اداری و اصول نظام جمهوری اسلامی به کجا رفته است؟
البته انتظاری هم از این مدیران نیست برای اینکه منتسب به دولت قبلی هستند و با تغییر دولت قطعا بسیاری از آنها باید میزهای مدیریتی خود را ترک کنند. اما اخلاق مدیریت و آداب هم استانی بودن حداقل ایجاب می کرد که در حد یک پیام بی هزینه در سایت های اداری شان، هم از مشارکت مردم در انتخابات تشکر می کردند و هم تبریک بگویند به رئیس جمهور منتخب!
اداره کل امور اقتصادی و دارایی،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، بنیاد شهید، بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و چندین اداره کل و سازمان دیگر اصلا به روی خودشان هم نیاورده اند به زعم خویش: انشاا… که گربه بوده! انشاا… که انتخابات تائید نمی شود و چندین آرزو و امید محال دیگر!
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

محمدامین خوش نیت

پزشکیان در شهر خود پزشکیان در شهر خود


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.