کد خبر : 35983
تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1403 - 12:02

بررسی زمینه های فعالیت مشترک شهرداری و دانشگاه تبریز در مجموعه خلعت پوشان

بررسی زمینه های فعالیت مشترک شهرداری و دانشگاه تبریز در مجموعه خلعت پوشان

در بازدید مشترک معاون هماهنگی وامور مناطق شهردار تبریز و ریاست دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز از مجموعه خلعت پوشان زمینه های فعالیت مشترک شهرداری و دانشگاه تبریز در این مجموعه بررسی شد.

معاون هماهنگی وامور مناطق شهردار تبریز به همراه شهرداران مناطق ۵و۹ از بخش‌های مختلف مجموعه خلعت پوشان دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز بازدید کرده و در جریان نحوه نظارت و نگهداری این مجموعه تاریخی قرار گرفت.

در این بازدید که دکتر حسینی معاون پشتیبانی و توسعه منابع و دکتر نوید ریاست دانشکده کشاورزی و تعدادی از مدیران دانشگاه تبریز حضور داشتند، زمینه های فعالیت مشترک و اجرایی کردن توافقات قبلی بین شهرداری و دانشگاه بررسی و مورد تاکید قرار گرفت .

سیاوش فتح اللهی معاون هماهنگی وامورمناطق شهرداری تبریز ابراز در این بازدید امیدواری کرد با تفاهم نامه مشترک شهرداری و دانشگاه زمینه بازدید و استفاده عموم شهروندان از ظرفیت های موجود در این محوطه و فضای سبز آن فراهم شود.

در این بازدید مقررشد جلسات تکمیلی جهت عملیاتی شدن توافقات شهرداری ودانشگاه در خصوص مجموعه خلعت پوشان دانشکده کشاورزی با حضور مدیران شهرداری و دانشگاه تبریز تا حصول نتیجه برگزارشود.

این بازدید مشترک به همت معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری و ریاست دانشکده کشاوری دانشگاه تبریزانجام یافت.

برج خلعت‌پوشان یکی از آثار تاریخی مربوط به دوره صفویان در شهر تبریز است و در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۷ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.این برج آجری در جنوب محله کرکج در پنج کیلومتری مرکز شهر و در جوار رودخانه مهرانه‌رود واقع شده و محوطه آن برای تحقیقات علمی به دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز واگذار شده‌ است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.