کد خبر : 36045
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1403 - 11:14

دولت پزشکیان می‌تواند فرصتی تاریخی برای ایران باشد

دولت پزشکیان می‌تواند فرصتی تاریخی برای ایران باشد

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی دولت مسعود پزشکیان را یک فرصت تاریخی برای مردم ایران دانست و بر حمایت همه جانبه نماینده های مجلس از دولت و کابینه آینده تاکید کرد.

بهنام رضوانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رئیس جمهور منتخب تمام تلاش خود را برای معرفی کابینه ای قوی، متخصص، توانمند و البته انقلابی به کار بسته است، امیدوارم احزاب و گروه های سیاسی از سهم خواهی از دکتر پزشکیان خودداری کنند .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین اظهار امیدواری کرد در دولت دکتر پزشکیان، مس آذربایجان بالاخره مستقل شده طرح های تغلیظ آن توسعه یافته و کارخانه ذوب و تولید کاتد مس در خود مس سونگون راه اندازی و ایجاد شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی انتقال آب ارس به تبریز و شهرهای حومه استان را از دیگر خواست های مهم مردم استان عنوان کرد و گفت: دولت پزشکیان باید به احیای دریاچه ارومیه با انتقال آب از خلیج فارس برنامه ریزی جدی داشته باشد و حق آبه استان از سد قیز قلعه سی و سد عمارت را محقق کند .

رضوانی استقرار صنایع بزرگ و مادر از جمله خط تولید سایپا و تمام محصولات ایران خودرو در استان را از دیگر خواسته های مردم از دولت جدید دانست و گفت: معادن طلا و مس جدید که در این استان شناسائی و اکتشاف شده نیارمند سرمایه گذاری داخلی و خارجی است .

رضوانی همچنین ابراز امیدواری کرد وحدت و همدلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موجب رشد و توسعه آذربایجان شرقی شود .


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.