کد خبر : 36270
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403 - 12:55

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی پروژه ” خانه مادر و کودک “

پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی پروژه ” خانه مادر و کودک “

ساخت پروژه خانه مادر و کودک، در مرحله دیوارکشی دیوار های داخلی قرار گرفت.

اکبر دنیادوست، شهردار منطقه، به معرفی جزییات این پروژه پرداخت و گفت: پروژه خانه مادر و کودک، از یک طبقه و مساحت ۶۰۰ متر مربع برخوردار است که بودجه اجرایی در نظر گرفته شده برای اجرا و تکمیل آن، ۱۰۰ میلیارد ریال است. این پروژه از ارتفاع سازه ای به متراژ ۶ متر برخوردار است که با طراحی دکوراتیو ویژه خود چه در اعیانی و چه در عرصه و محوطه خود، فضایی جذاب، چشم نواز و متنوع برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان خواهد آفرید و پس از اتمام، در قالب یک شهر بازی مسقف آماده پذیرش و خدمات رسانی به کودکان دلبند و خانواده های عزیز تبریزی خواهد بود.
شهردار منطقه ۹ در ادامه افزود: پروژه خانه مادر و کودک، هم اکنون، در مرحله پارتیشن بندی فضاهای داخلی قرار گرفته که پس از اتمام این مرحله، اجرای عملیات نازک کاری پروژه آغاز خواهد شد. این پروژه در حال حاضر، از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است.

شهردار منطقه ۹، در پایان گفت: فضاهای داخلی طراحی شده برای خانه مادر و کودک شامل اتاق مادر و کودک، اتاق بازی و تمرین کودکان، دفاتر اداری، اتاق جلسه، کلاس های هنری و … هستند که در حال حاضر، پارتیشن بندی فضاهای داخلی مورد اشاره در حال انجام است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.